Ze względu na zainteresowanie odbiorców i wagę tematu, ICAN Institute, wydawca magazynu „Harvard Business Review Polska”, zdecydował się przekształcić projekt „How To Do IT” w think tank. Jego zadaniem niezmiennie pozostaje zbliżanie środowisk biznesowych i technologicznych.
W ubiegłym roku redakcja „Harvard Business Review Polska” uruchomiła projekt „How to do IT”, który miał stać się dla przedsiębiorców przewodnikiem po czasach cyfrowych przemian. Ze względu na duże zainteresowanie czytelników oraz zaufanie partnerów branżowych, projekt został w tym roku przekształcony w pełnoprawny think tank.
– Na początku mieliśmy pomysł, aby budować pomost między biznesem a IT. Dostaliśmy jednak od rynku swoistą „dziką kartę”, co pozwoliło nam z całą mocą rozpocząć nowe rozdanie tego projektu – przekonuje Piotr Szymczak, dyrektor rozwoju biznesu „Harvard Business Review Polska” oraz kierownik projektu. Przekształcenie w think tank jest wyraźnym znakiem rozpoznania wagi obszaru technologii dla biznesu. To także zapowiedź wyjątkowych na rynku badań, publikacji, spotkań i konferencji biznesowych – dodaje.
Dlaczego wydawca „Harvard Business Review Polska” zdecydował się na uruchomienie think tanku właśnie teraz?
– Wszyscy dostrzegamy wagę zmian technologicznych, nie ma co do tego wątpliwości. Brakuje nam jednak na rynku medialnym rzeczowego, biznesowego podejścia do obszaru IT. Brakuje publikacji czy rozmów dotyczących praktycznych aspektów wdrażania strategii cyfrowej transformacji – tworzonych nie z perspektywy eksperta IT, ale przedsiębiorcy. Jaki wpływ mają nowoczesne technologie na modele biznesowe? Jak zmieniają marketing i sprzedaż? Jak przeprowadzić trudny proces wdrożenia nowego rozwiązania IT w firmie? O tym chcemy rozmawiać, wspierając się wiedzą i doświadczeniem naszych partnerów – mówi Dawid Zaraziński, redaktor prowadzący think tanku „How To Do IT”.
Wsparciem think tanku jest grono partnerów. W tym roku są to firmy: ASTOR, Dell EMC, IBM, Sage Polska, Salesforce, SAS Polska. Przedstawiciele tych firm weszli również w skład rady programowej think tanku. Są także współorganizatorami wydarzeń towarzyszących projektowi: webinariów i śniadań.
Więcej informacji o projekcie znaleźć można na stronie HBRP.pl/howtodoit.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.