Dzięki hurtowniom opakowań na świecie panuje większy porządek. Niezależnie od tego, czy chodzi o paczkę cukierków, kosz na brudną bieliznę czy też butelkę, w której znajduje się smaczny napój – rzecz, do której wkładamy te wszystkie dobra ma znaczenie!
Czym jest opakowanie produktu?
Każda hurtownia opakowań podkreśli, iż jest to naprawdę praktyczne narzędzie, ale także coś więcej. Jak każdy dobry projekt, opakowanie produktu powinno opowiadać pewną historię. To także zmysłowe doświadczenie, dosłownie angażujące nas poprzez:
- wzrok
- dotyk
- dźwięk
- ewentualnie zapach i smak, w zależności od produktu / opakowania
Wszystkie te umieszczone na opakowaniu informacje pomagają nam zrozumieć, do czego służy dany produkt, jak go używać, kto powinien go używać i, co najważniejsze, czy powinniśmy kupić produkt, czy nie.
Projekt opakowania – co zrobić, by spełniał oczekiwania?
Zanim zaczniesz projektować opakowanie produktu, musisz odpowiedzieć na trzy pytania:
- Co to za produkt?
- Kto kupuje produkt?
- Jak ludzie kupują ten produkt?
„Co to za produkt” to nie jest podchwytliwe pytanie – musisz wiedzieć, co sprzedajesz, jak duża jest ta rzecz i z jakich materiałów jest wykonana. Tylko wtedy hurtowania opakowań jest w stanie dopasować opakowanie do potrzeb danego produktu. Właśnie tak odpowiedzi na te pytania pomogą Ci ustalić, czy są jakieś logistyczne zasady dotyczące pakowania tych określony produktów. Na przykład, delikatny produkt będzie wymagał bezpieczniejszego opakowania. Z drugiej strony, coś dużego lub o dziwnych wymiarach może wymagać niestandardowego rozwiązania do pakowania zamiast gotowego pudełka zapewnianego przez większość hurtowni opakowań.
Drugie pytanie dotyczące tego kto kupuje produkt również nie jest bez znaczenia. Wręcz przeciwnie! Naprawdę musisz się zastanowić nad tym czy produkt powinien być używany przez mężczyzn, kobiety czy przedstawicieli obu płci. Hurtownia opakowań musi też uwzględnić czy jest to dla dzieci czy dorosłych, a może nawet uwzględnić czy znajdujący się we wnętrzu produkt jest skierowany do osób świadomych ochrony środowiska. Wtedy firmy takie jak lideropakowania.pl będą w stanie kompleksowo odpowiedzieć na te potrzeby.
Najważniejsza wskazówka dotycząca wyboru opakowania dla produktu
Opakowanie produktu musi spodobać się jego idealnemu konsumentowi! Dlatego właśnie tak ważne jest, aby wiedzieć, kim jest ten konsument, jeszcze zanim się rozpocznie proces projektowania, bez względu na to czy zadanie zostanie zlecone hurtowni opakowań czy Ty będziesz musiał się tym zająć.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.