Od grudnia br. w ponad 630 sklepach sieci Lidl w całej Polsce klienci mogą szybko i wygodnie zapłacić za zakupy BLIKIEM. Dzięki temu wdrożeniu sieć akceptacji BLIKA zwiększyła się do 235 tys. punktów handlowo-usługowych oraz 350 tys. terminali płatniczych.
Lidl Polska posiada aktualnie ponad 630 sklepów, zatrudniając przy tym ponad 17 tys. pracowników. Od grudnia br. roku klienci Lidla mogą płacić za zakupy BLIKIEM, korzystając z aplikacji mobilnej swojego banku – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidl Polska.
Według badania przeprowadzonego przez firmę Market Side, co drugi Polak (52 proc.) regularnie robi zakupy w Lidlu.
Obecność BLIKA w sklepach sieci Lidl to naturalna kontynuacja realizacji naszej strategii. Chcemy, aby BLIK był dostępny wszędzie, gdzie użytkownicy płacą, a więc także w sklepach stacjonarnych. Z naszych danych wynika, że w trzecim kwartale 2018 r. klienci zapłacili BLIKIEM w terminalach w sklepach już ponad 1,3 miliona razy – to ponad trzykrotnie więcej niż rok wcześniej. Cieszymy się, że od dziś również wszyscy klienci sklepów Lidl będą płacić za zakupy BLIKIEM – mówi Monika Król, wiceprezes Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA.
Jak zapłacić za zakupy w Lidlu korzystając z BLIKA? W aplikacji mobilnej banku na smartfonie trzeba wygenerować sześciocyfrowy kod, a następnie wpisać go na terminal przy kasie. Ostatnim krokiem jest potwierdzenie transakcji numerem PIN w telefonie.
Po trzech kwartałach 2018 roku zrealizowano BLIKIEM 57 milionów transakcji. Za rozwój systemu odpowiada spółka Polski Standard Płatności (PSP). PSP stale rozwija możliwości BLIKA tak, aby system był, jak najbardziej funkcjonalny dla jego użytkowników. Udziałowcami spółki PSP jest sześć polskich banków: Alior Bank, Bank Millennium, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski, Santander Bank Polska. Z BLIKA mogą korzystać również klienci Getin Banku, BGŻ BNP Paribas, Raiffeisen Polbanku, Credit Agricole, Pekao SA, Inteligo, Orange Finanse i T-Mobile Usługi Finansowe.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.