Dnia 19 grudnia 2018 roku w Warszawie spółka Polskie ePłatności (PeP) sfinalizowała transakcję nabycia 100 proc. udziałów w spółce PayUp S.A. należącej do EuroCash S.A. i podpisała umowę przyrzeczoną przejęcia tej spółki. Dzięki fuzji PeP zyskuje potężnego biznesowego partnera – Grupę Eurocash.
Porozumienie PeP z PayUp S.A. to krok w realizowanej strategii konsolidacji rynku przez Polskie ePłatności. Od momentu przejęcia PeP przez Fundusz Innova Capital, spółka zrealizowała trzy akwizycje, tj. przejęcie terminalowej części biznesu Kolportera – NeoTU, zakup integratora płatności internetowych PayLane oraz obecnie – nabycie 100 proc. akcji PayUp S.A. Umowa z PayUp S.A. jest kolejnym potwierdzeniem realizacji wytyczonego celu; zwiększa liczbę terminali o 15,5 tys., przesuwając tym samym PeP na pozycję nr 3 na rynku.
Dążymy do osiągnięcia pozycji lidera usług na polskim rynku płatności bezgotówkowych. Pozyskanie PayUp S.A. zwiększa potencjał firmy, pozwalając zakończyć z sukcesem ważny w naszym rozwoju 2018 rok – mówi Jarosław Mikos, prezes zarządu Polskich ePłatności. – Dzięki przejęciu akcji PayUp S.A. znacznie wzbogacimy nasz portfel kliencki o takie sieci handlowe, jak Groszek, Lewiatan, Delikatesy Centrum czy Eurocash Cash and Carry.
PayUp Polska to spółka założona w 2007 roku. Posiada ponad 15,5 tys. terminali zainstalowanych w sklepach należących do sieci organizowanych przez Grupę Eurocash oraz w innych sklepach detalicznych, za pośrednictwem których świadczone są usługi pre-paid, w tym doładowania telefonów, akceptacji kart płatniczych, płatności w Internecie. Transakcja daje PeP wyłączność na obsługę płatności bezgotówkowych sieci Grupy Eurocash.
Rozglądamy się na rynku za firmami, które w istotny sposób mogą przyczynić się do rozszerzenia oferty PeP i penetracji rynku naszymi usługami – mówi Marcin Drozdowski, wiceprezes zarządu odpowiedzialny za strategię i M&A PeP. – Włączenie struktur sprzedaży PayUp do PeP daje kolejne możliwości jeszcze lepszej obsługi klienta, a także daje szanse na wyjście na nowe rynki z naszą ofertą omnichanel. Zarówno PeP, jak i PayUp mają bardzo dużo do zaoferowania na rynku – teraz siła synergii da jeszcze lepsze korzyści i efekty. Stoi przed nami wiele wyzwań, jednak mając doświadczenia z poprzednich konsolidacji, wykorzystamy nasze szanse i nowe przewagi konkurencyjne.
W wyniku podpisanego porozumienia, do zarządu Polskich ePłatności dołączy Piotr Kokoszczyński pełniący obecnie funkcję Dyrektora Generalnego PayUp S.A.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!