Marketing kiedyś a dziś wydaje się być przepaścią, ale rzadko kiedy patrzymy naprzód, a nie wstecz. Dlatego zdziwieni, nie wiemy, co poradzić na zmiany. Wczoraj skuteczne, dziś mało efektywne, jutro nadające się do kosza – tak przyspiesza rynek. Dlatego niech nikogo nie zdziwi zakup mediów 360 stopni i skuteczność działań marketingowych, jaka się z tym wiąże.
Czym są media 360o?
Dla wielu z przedsiębiorców termin mediów 360o jest co najmniej problematyczny. Wiemy bowiem, że rozszerzona rzeczywistość jest dziś wykorzystywana w wielu produkcjach czy rozrywkach, między innymi w grach, parkach rozrywki, muzeach czy kinematografii, ale nie ma jej za bardzo w działaniach marketingowych. Tymczasem firma Google stworzyła coś, co wykracza poza normalne widzenie świata. W świat marketingu wkroczył DoubleClick Bid Manager. Co to takiego?
DoubleClick Bid Manager z bliska
Jest to wirtualna platforma oparta na zasadzie demand-side platform, która umożliwia skuteczniejszy i szybszy dostęp do klientów poprzez działania w mediach 360o. Na platformie Google można precyzyjnie kierować reklamy do konkretnych odbiorców w sposób jednostkowy i jednorazowy.
Dodatkowe możliwości
Zakup plików cookie od zewnętrznych firm pozwala na dopasowanie profilu reklamy do odbiorcy. Dzięki DoubleClick Bid Manager możemy wykorzystać ostatnio wpisywane frazy lub odwiedzane przez klienta strony, by natychmiast wykupić widoczne dla niego reklamy ukierunkowane w stronę jego potrzeb.
Ile kosztuje zakup mediów?
Zakup mediów 360o,ze względu na swoje całościowe podejście, jest dość drogi i opiera się o możliwość korzystania z miejsc lepiej oddziałujących na klienta. Są to między innymi obszary reklamowe niedostępne dla programów blokujących je w przeglądarkach klientów.
Dzięki mediom 360o możemy z niespotykaną dotąd precyzją ukierunkować reklamę do klienta, który w rzeczywistości ma na celu zakup jednego z produktów, ale niejako wyprzedzić jego poszukiwania, pojawić się zanim on będzie próbował znaleźć interesującą go ofertę. Takie działania są jednak obecnie najdroższym (ale i najskuteczniejszym) sposobem na zakup mediów w marketingu.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.