Kubki reklamowe są bardzo popularnym rodzajem gadżetów. Z jednej strony dają spore możliwości samemu reklamodawcy, gdyż powierzchnia kubka pozwala nie tylko na umieszczenie logo firmy czy też jej nazwy, ale nawet na przygotowanie całego projektu graficznego takiego kubka. Z drugiej strony kubki z nadrukiem są gadżetami przydatnymi, które zazwyczaj spotykają się z pozytywnym odbiorem użytkowników i są często przez nich wykorzystywane. A im bardziej przydatny gadżet, tym dłużej pozostaje w użyciu jednocześnie będąc reklamą danej firmy. Kubki z nadrukiem w takiej roli sprawdzają się znakomicie.
W jaki sposób może zostać wykonany nadruk?
Dostępnych technik jest kilka, ale zazwyczaj podczas przygotowywania kampanii opartej o gadżety reklamowe zdajemy się na agencję lub też drukarnię. Obecnie, wśród wykorzystywanych sposobów nadruku znajdziemy grawerowanie laserowe, piaskowanie, nadruk termoczuły lub też nadruk bezpośredni wykonywany kalką sitodrukową. Ze względu na fakt, że kubek jest takim gadżetem, który wykorzystuje się na co dzień, powinien on posiadać określoną trwałość. Szalenie ważne jest, aby nadruk nie ścierał się przy mocniejszym przecieraniu powierzchni kubka, a także pozostawał niezmienny nawet przy intensywnym myciu kubka w zmywarce. Kubek reklamowy, z którego schodzi nadruk nie tylko traci swoją estetykę, ale niejako traci też funkcję, do której został stworzony – już nie jest gadżetem reklamowym.
Na jakiego rodzaju kubki z nadrukiem postawić?
Tutaj wybór jest ogromny. Z pewnością trzeba określić wielkość takiego kubka, a więc czy ma mieścić standardową szklankę napoju 250 ml, czy może ma to być kubek większy, a może nawet filiżanka typu jumbo mieszcząca prawie pół litra napoju. Do określenia pozostaje też forma takiego kubka, bo może to być tradycyjny kubek z uchem, kubek o kształcie stożka, filiżanki, baryłki albo też kubek trapezowy. Ciekawym gadżetem jest kubek pokryty specjalną farbą tablicową, na którym można za pomocą kredy umieścić i zmyć dowolny napis. Kubek reklamowy może też posiadać dodatkowy zaparzacz lub też łyżeczkę, co zwiększa komfort jego użytkowania.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.