Gadżety reklamowe od lat odgrywają kluczowe role w kampaniach promocyjnych. Niektóre firmy wykorzystują je sporadycznie do wypromowania konkretnego produktu, dla innych to nieodłączny element każdej kampanii. Nie podlega jednak wątpliwości, że gadżety są niezbędne w dzisiejszym marketingu. Wiele z nich to przedmioty drukowane, przeznaczone na przykład do użytku biurowego, ale nie tylko. W poniższym tekście zastanawiamy się, jakiego typu gadżety sprawdzają się najlepiej i dlaczego właśnie one są skuteczne.
Praktyczne gadżety reklamowe
Specjaliści zajmujący się marketingiem są zgodni, że najskuteczniejsze są praktyczne, przydatne gadżety reklamowe. Rzecz w tym, aby odbiorca miał z nich rzeczywisty użyte. Dlaczego to tak ważne? Możliwość praktycznego zastosowania gadżetu sprawia, że:
- odbiorca, a często większe ich grono, jest w ciągłym kontakcie z logo firmy widniejącym na gadżecie
- odbiorca pozytywnie ocenia firmę, ponieważ ta realnie mu pomogła
- firma zaczyna być postrzegana jako kompetentna, dzięki trafnie dobranym gadżetom reklamowym
Praktyczne gadżety reklamowe to z pewnością na przykład kalendarze trójdzielne, wciąż często znajdujące się w ofercie drukarni internetowej. Ponadto, z pewnością skuteczne są również zakładki do książek. Trzeba jednak pamiętać, że gadżety powinny również być dostosowane do danego odbiorcy. Rzecz w tym, iż np. drukowanie zakładek ma sens, jeżeli odbiorcami gadżetów są miłośnicy czytelnictwa. Z pewnością będą oni regularnie korzystali z otrzymanych zakładek, jednak jeśli odbiorca nie przepada za słowem pisanym, zakładka nie będzie dla niego dobrym prezentem.
Podstawowe wyposażenie biura i nie tylko
Warto zwrócić uwagę na fakt, że rolę gadżetów reklamowych w pewnym stopniu pełnią również materiały, które są na co dzień potrzebne w biurze lub też w obsłudze klienta. Mowa tutaj choćby o notesach, teczkach czy katalogach. Wymienione materiały, jak i wiele innych, są niezbędne w każdym biurze, ponadto znajdują się również na stanowiskach obsługi klienta. Co więcej, kartki z notesu, jak i całe teczki, często są wręczane klientom. Na kartkach zapisuje się np. numery telefonów, a do teczek wkłada się dokumenty, takie jak podpisane umowy i inne. Tym samym są to materiały doskonale spełniające się jako gadżety reklamowe zwiększające rozpoznawalność firmy. Obowiązkowo zatem drukarnia internetowa wykonująca powyższe materiały powinna zamieszczać na nich nadruki z logo i nazwą danej firmy. Dobrym pomysłem jest również umieszczenie tam danych kontaktowych przedsiębiorstwa.
Kompleksowa drukarnia internetowa
Decydując się na zakup materiałów reklamowych, jak i materiałów biurowych pełniących dodatkowo funkcje reklamowe, warto wybrać drukarnię, która wykona wszystkie te elementy, taką jak np. cuddruk.pl. Zwyczajnie szkoda marnować czas na współpracę z kilkoma podmiotami. Dokonywanie zamówień w kilku miejscach jest także po prostu nieopłacalne finansowo. Rzecz w tym, iż przy większych zamówieniach drukarnia internetowa często oferuje zniżki lub też dodatkowe darmowe usługi. Jeżeli natomiast zamówienie zostanie podzielone na kilka części i zrealizowane w kilku miejscach, nie ma co liczyć na jakiekolwiek upusty.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.