Klientami drukarni cyfrowych są zarówno giganci z branż kosmetycznej, budowlanej, przemysłowej, jak i osoby prywatne zamawiające wydruki w niewielkich ilościach. Wachlarz możliwości takiej drukarni jest szeroki, a koszt całej usługi względnie tani.
Kim są klienci drukarni cyfrowych?
Druk cyfrowy jest metodą wydruku, dzięki której można realizować zarówno duże, jak i małe zamówienia. Jego zaletą jest wysoka jakość, która nie zależy od tego, czy zlecamy druk np. tysiąca ulotek i stu wizytówek. W tym widoczna jest jego przewaga nad tradycyjnym drukiem offestowym, będącym drogą technologią. Z tego powodu klientem drukarni cyfrowej jest np. potentat rynku budowlanego, który zleca druk etykiet na wielkoseryjną produkcję puszek z farbą. Z drugiej strony z usług takich drukarni korzystają właściciele niewielkich regionalnych browarów, sprzedający swoje produkty wyłącznie w danym regionie. Na rynku poligraficznym znajdziemy wiele drukarni cyfrowych, lecz dużą popularnością cieszy się np. drukarnia Unilogo, realizująca wydruki na klientów z obydwu wymienionych grup. Powodem, dla którego tak wiele firm korzysta z drukarni cyfrowych, jest kompleksowość oferty. W jednym miejscu można zlecić wydruk m.in.:
- etykiet termokurczliwych,
- wizytówek,
- ulotek banerów reklamowych,
- billboardów, notesów i innych materiałów reklamowych.
Dlaczego coraz więcej klientów korzysta z drukarni cyfrowych?
Profesjonalne drukarnie cyfrowe realizują zamówienia szybko i w dobrej jakości. Wystarczy, że zleceniodawca wyśle projekt graficzny drogą internetową i wskaże oczekiwaną ilość kopii. Zaletą tej współpracy jest oszczędność czasu i brak konieczności dodatkowego obrabiania pliku. Co więcej, dobra drukarnia cyfrowa zaoferuje zapewne wydruk próbny, dzięki któremu klient będzie mógł wcześniej zobaczyć, jak będą wyglądać jego wizytówki, etykiety itp. Realizacja całego zlecenia zazwyczaj nie trwa dłużej niż pięć dni.
Wzrost zainteresowania drukarniami cyfrowymi wynika również z ich nieszkodliwości dla środowiska. Te najlepsze zużywają niewielką ilość materiałów i nie emitują CO2. Co więcej, generują także śladowe ilości makulatury. Kolejną ważną przyczyną wzrostu zainteresowania drukarnia cyfrowymi jest cena. Ich klienci nie muszą dodatkowo płacić za rozruch urządzeń drukujących i związanych z tym procedur. Dlatego też nawet wydruki w niewielkich ilościach (np.po kilkaset sztuk), mogą kosztować naprawdę tanio i tym samym nie narażać właściciela firmy na duże koszta.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.