Incentive Travel, bo o tym będzie traktować ten artykuł, to nowa gałąź turystyki biznesowej. W naszym kraju wyjazdy motywacyjne są coraz popularniejsze i po ten środek nagradzania swoich najlepszych pracowników sięga coraz więcej przedsiębiorców. Skąd się bierze fenomen takich wycieczek i czy naprawdę warto w nie inwestować?
Przede wszystkim należy odpowiedzieć na pytanie: dla kogo organizowane są wyjazdy motywacyjne? Otóż w założeniu takie wycieczki powinny być organizowane dla wąskiego grona uczestników. Wyjazd incentive ma być nagrodą dla najlepszych, najbardziej wydajnych i zaangażowanych pracowników Twojej firmy. Osoby, które pojadą na incentive możesz wybrać na podstawie własnych obserwacji, lub też ogłosić konkurs! Wówczas na wypad w egzotyczne miejsce pełen niedostępnych dla zwykłych turystów atrakcji zabierzesz np. team, który wykręcił najlepsze wyniki lub 10 osób, które najciężej i najefektywniej pracowały na sukces swój i Twojej firmy w ostatnim półroczu.
Wyjazdy incentive travel to także doskonałe narzędzie do budowania długofalowych relacji biznesowych. Na zagraniczną wycieczkę w tym klimacie możesz z powodzeniem zaprosić również swoich najlepszych kontrahentów oraz klientów.
Korzyści płynące z organizacji wyjazdu motywacyjnego
Nie oszukujmy się, organizacja świetnego wyjazdu za granicę dla najwybitniejszych pracowników wyjdzie Twojej firmie tylko na dobre. Co prawda należy liczyć się ze sporymi kosztami takiego przedsięwzięcia, ale korzyści są często nie do ocenienia. Wyjazd incentive to jasny sygnał dla Twoich pracowników, że są dla Ciebie ważni i dostrzegasz ich starania. Dzięki temu zyskujesz lojalność najlepszych na rynku fachowców, którzy będą chętni związać się z Twoją firmą na dłużej. Wyjazd incentive to budowanie więzi z firmą i przede wszystkim, znakomite narzędzie motywacyjne. Od kilkunastu bowiem lat na zachodzie zauważalny jest trend wzrostowy wśród firm, które zdecydowały się na tą formę gratyfikacji pracowników. Nie tylko takie firmy szybciej się rozwijają, ale także pozostawiają w tyle przedsiębiorców, którzy z incentive travel jeszcze nie skorzystali.
W przypadku organizacji egzotycznej wycieczki dla kontrahentów oraz klientów również możemy liczyć na długotrwałe, pozytywne skutki. Przedsiębiorcom, z którymi współpracujemy pokazujemy, że nie liczą się dla nas tylko ich pieniądze, ale liczymy także na ich zaufanie i postrzegamy ich jako partnera biznesowego na długie lata.
Fenomen Incetive Travel
Dlaczego takie wyjazdy są coraz popularniejsze? Dlaczego tak bardzo się uczestnikom podobają? I dlaczego to gwarancja sukcesu? Powodów jest kilka, a poniżej wymienimy tylko te najważniejsze:
- Egzotyczne kierunki
- Noclegi w ekskluzywnych hotelach
- Przeloty i przejazdy klasą biznes lub VIP
- Atrakcje przygotowane specjalnie dla konkretnej grupy
- Atrakcje często niedostępne dla zwykłego turysty
Elitarność wyjazdu przygotowanego specjalnie dla konkretnej grupy ludzi sprawia, że często są to niezapomniane wyjazdy, które uczestnicy zapamiętają do końca życia.
Wyjazdów incentive nigdy nie powinieneś traktować jako koszt, a tym bardziej zbędny wydatek. Organizacja takiej wycieczki to inwestycja w ludzi i w przyszłość Twojej firmy. W obecnych czasach incentive travel to nieodłączny element i znak rozpoznawczy nowoczesnego przedsiębiorcy. Zostań nim również i Ty!
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.