easyCALL, wspólnie z producentem bramki – firmą D-Link, przygotował dla swoich klientów specjalną ofertę. Operator oferuje w specjalnej, promocyjnej cenie bramkę VoIP typu DVG-2001S. D-Link DVG-2001S jest niewielkich rozmiarów bramką telefonii internetowej pozwalającą na prowadzenie rozmów o wysokiej jakości nawet przy wolnych łączach internetowych, z użyciem zwykłego aparatu telefonicznego (również bezprzewodowego).
– Operatorzy telefonii internetowej od początku swego istnienia konkurują między sobą cenami i usługami dodanymi. Jednak dynamiczny rozwój tego rynku wymusza już inne sposoby pozyskiwania klientów. Szersza konkurencja wkroczyła i na nasz rynek więc musimy reagować elastycznie. Stąd właśnie pomysł na wprowadzenie do naszej oferty bardzo taniej bramki VoIP, czyli urządzenia umożliwiającego przyłączenie zwykłego telefonu do Internetu i korzystanie z bardzo tanich połączeń – wyjaśnia Michał Jakubowski z easyCALL. – Uwzględniwszy bardzo niskie ceny połączeń w telefonii internetowej, koszt zakupu bramki zwraca się praktycznie w przeciągu 1-2 miesięcy – dodaje Michał Jakubowski.
Bramkę DVG-2001S podłącza się do Internetu jak każde inne urządzenie, np. komputer. Urządzenie można łatwo konfigurować poprzez przeglądarkę internetową bądź telefon. Urządzenie umożliwia prowadzenie bezpłatnych rozmów między osobami z sieci easyCALL. Pozwala także na bieżącą kontrolę wydatków oraz dostęp do szczegółowego zestawienia połączeń.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.