Naklejki na opakowania – czyli jak dać się zapamiętać klientowi.
- breloki reklamowe;
- magnesy reklamowe;
- etykiety informacyjne;
- emblematy;
- tabliczki informacyjne.
Pełna oferta firmy znajduje się tutaj: Producent Naklejek – Oznakowanie produktu 3D | Polinal ®. Ponadto Polinal wciąż doskonali i rozszerza zakres swoich usług. W obecnej chwili można też zamówić u nich logotypy Naklejki na opakowania z logo firmowym to świetny sposób na to, by klient zapamiętał Twój wyrób na dłużej. Jakie jeszcze inne funkcje odgrywają tego typu gadżety reklamowe? Jak powinny wyglądać, aby przyciągnąć uwagę Twojego klienta oraz gdzie zamówić te najbardziej atrakcyjne wizualnie i cenowo?
Naklejki na opakowania z logo firmowym – dlaczego warto w nie inwestować?
Tego rodzaju oznakowanie Twojego produktu przede wszystkim utrwala wizerunek Twojej marki. Sprawia, że stajesz się bardziej rozpoznawalny, a artykuły sygnowane logo Twojej firmy zapadają łatwiej w pamięć nabywców. Naklejka na produkt może również stanowić element ozdobny (zwłaszcza, gdy zastosujesz żywe kolory czy posłużysz się zabawnym nadrukiem) bądź praktyczny artykułu (np. zamknięcie opakowania). Tym sposobem możesz także zyskać dodatkowe punkty u nabywcy. Pamiętaj, że Twój klient jest wzrokowcem – to po pierwsze. Po drugie – Twoi nabywcy lubią rozwiązania, które ułatwią im przechowywanie zakupionych produktów. Naklejka na opakowanie to także skuteczne narzędzie informacyjne. Na przykład jeśli wprowadzasz do obrotu nowy produkt, zmieniasz jego formułę, poszerzasz funkcjonalność lub właśnie prowadzisz akcję rabatową. Umieszczona w widocznym miejscu informacja na ten temat w postaci naklejki z hasłem wywoławczym, odniesie większy skutek niż ten sam opis, ale zawarty w szczegółowym opisie produktu. Twój klient to osoba zabiegana. Dlatego też lubi mieć ułatwiony dostęp do istotnych dla niego informacji. Dlaczego jeszcze warto zainteresować się tego typu formą przekazu? Ponieważ możesz za jej pośrednictwem nawiązać lepszy kontakt z klientem. Możesz na niej umieścić dowolne krótkie hasło, które wprawi klienta w dobry nastrój bądź sprawi, że poczuje się on w pewien sposób wyróżniony.
Jakie informacje powinny zawierać naklejki na opakowanie?
Zawartość naklejek na opakowania zależy głównie od roli, jaką ta będzie pełniła. Jeśli jest to wyłącznie funkcja reklamowa, wówczas naklejka na opakowanie powinna przede wszystkim informować o nazwie producenta. Charakterystyczne logo lub krótkie hasło kojarzone z firmą – to najbardziej efektywny rodzaj nadruku. W przypadku, gdy naklejka ma pełnić rolę skutecznego informatora, wtedy należy na niej umieścić nazwę produktu bądź serii czy linii, do której należy. Jeżeli za jej pośrednictwem chcesz podkreślić wyjątkowość swojego asortymentu, wtedy musisz na niej zamieścić jego najbardziej unikalne, a jednocześnie istotne z punktu widzenia nabywcy cechy. Mogą to być: skład, funkcje, sposób użycia czy przeznaczenie. Kiedy chcesz za jej pomocą nawiązać kontakt z klientem, wtedy umieść na niej podziękowanie czy dedykację. Tym sposobem Twój klient poczuje, że traktujesz go indywidualnie i zależy Ci na jego opinii czy zadowoleniu. Przygotowując projekt swojej naklejki na produkt zwróć też uwagę na zastosowaną kolorystykę. Oczywiście musi ona nawiązywać do logotypu, ale warto, by nadać im większej wyrazistości. W ten sposób Ty i Twoja marka staniecie się jeszcze bardziej zauważalni.
Najlepszy producent naklejek na opakowania.
Najlepszy producent naklejek na opakowania to wyspecjalizowana firma, działająca w sektorze reklamowym, jak na przykład Polinal ze Żnina. Jest to producent istniejący na rynku od 2005 roku. Jego oferta obejmuje wielofunkcyjne naklejki na opakowania z wysoce wytrzymałego materiału. W odróżnieniu od konkurencji Polinal wykorzystuje nowoczesne technologie nadruku, dzięki czemu naklejki zyskują na estetyce wykonania, a dodatkowo stają się wyjątkowo trwałe. Firma posiada też w swojej ofercie inne gadżety reklamowe. Są to:
na drzwiach, oknach, a nawet żaluzjach. Dzięki temu Twoja firma będzie bardziej widoczna. Stanie się też lepiej rozpoznawalna. To z kolei może przyciągnąć zainteresowanych klientów.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- Nowa integracja z Przelewy24 dostępna dla Klientów Shoper w ramach usługi Shoper PłatnościShoper oraz PayPro SA, właściciel marki Przelewy24, ogłaszają współpracę. Sprzedawcy zyskają możliwość korzystania z usług dodatkowego dostawcy w ramach Shoper ...
- MAKRO Companion: nowa aplikacja dla gastronomiiMakro Companion to najnowsza aplikacja mobilna Grupy METRO dedykowana branży HoReCa. Jej głównym celem jest ułatwienie i przyspieszenie procesu zamawiania ...
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.