Marzeniem każdego przedsiębiorcy funkcjonującego w sieci internetowej, jest maksymalna ilość odsłon generujących tysiące skutecznych leadów. Wszyscy szukamy sposobów na uzyskanie najwyższej możliwej konwersji i wszyscy borykamy się z tym samym dylematem. Jakie treści przykują uwagę potencjalnych klientów? Jak sprawić, by nasza strona lokowała się na szczytach wyników wyszukiwań? Czy są jakieś skuteczne metody, by osiągnąć sukces? Czym jest strategia SEO?
SEO, cóż to takiego?
O SEO słyszeli niemal wszyscy, nieco gorzej jest z zastosowaniem. Spróbujmy zdefiniować, co to takiego? Brzmi szalenie tajemniczo, ale jak powiedział Goethe „Wszystko jest trudne, zanim stanie się łatwe”. Pominiemy tutaj naukowe dysertacje, aby tekst był jasny i zrozumiały.
SEO jest to narzędzie służące do osiągania ruchu z Google. Prawidłowo zastosowane zasady SEO są w stanie czynić cuda. Najprościej mówiąc, to Google odpowiada na pytania, jednak to my konstruujemy odpowiedzi.
Dlaczego interesuje nas akurat Google? Ponieważ wyszukiwarka odpowiada za ponad 95% wyników. Przynajmniej w naszym kraju.
SEO, zasady
W celu uporządkowania naszych rozważań postaramy się określić kilka głównych zasad wpływających na pozycjonowanie strony.
Zasady SEO:
- Dobór słów kluczowych;
- Unikatowy tytuł;
- Meta Tag description;
- Przyjazne adresy URL;
- Wartościowe treści;
- Analityka, narzędzia;
- Szybka witryna.
Na koniec, nie można nie wspomnieć o strategii opracowanej wspólnie z ekspertem w tej dziedzinie, jakim bez wątpienia jest iStrategy.Już wstępna analiza pozycji wyjściowej może wiele powiedzieć o ogólnej kondycji naszej strony. W końcu od czegoś trzeba przecież zacząć.
Strategia SEO, konsultacja
Dodajmy, że bezpłatna, to dodatkowy powód, by bez wahania zwrócić się o pomoc. W trakcie rozmowy dowiemy się, jak znaleźć najwłaściwsze słowa i frazy kluczowe. Poznamy zalety tworzenia unikalnych tytułów dla każdej podstrony oraz zalety krótkiego opisu Twojej strony, noszącego dumne miano Meta Tag description.
Zrozumiemy, dlaczego adres witryny jest bardzo ważnym elementem i jak sprawić, by stał się przyjaznym adresem URL. No i kilka słów o treściach. Wartościowe treści są podstawą, w sumie można zaryzykować twierdzenie, że bez nich internet by nie funkcjonował.
Pozostają jeszcze narzędzia analityczne, bez których nie można byłoby mierzyć ruchu na stronie, poznać jego źródeł, a nawet określić, jaki wpływ na pozycję strony mają podejmowane działania strategiczne.
Piękna witryna, to nie wszystko. Użytkownik prawdopodobnie nie podzieli naszego zachwytu, jeśli okaże się, że na otwarcie strony trzeba czekać zbyt długo. O tym także powinniśmy pomyśleć.
Strategia SEO zwiększa widoczność
To nie wszystko. Znając podstawowe zwroty opisujące zasady SEO, możemy wspólnie z konsultantem skupić się na szczegółowym określeniu drogi rozwoju i funkcjonowania Twojej strony.
Zatem, po ustaleniu kondycji warstwy technicznej strony, można przejść do wyznaczenia konkretnych celów, jakie powinna realizować witryna. To bardzo istotna część planowanej strategii, ponieważ staje się to podstawą do określenia zawartości. Zupełnie inne podejście będzie do strony fundacji, inne w odniesieniu do sklepu internetowego.
Wiemy już po co, teraz czas na planowanie. Pamiętajmy, że harmonogram poczynań, choćby w kwestii aktualizacji zawartości jest niezwykle istotny z punktu widzenia robotów Google. Nawet najciekawszy artykuł wstawiony raz na pół roku, nie spowoduje oszałamiających sukcesów w dłuższym czasie, a przecież właśnie takie nas interesują.
Algorytmy Google są niezwykle wyczulone na to, czy dana witryna jest przyjazna dla użytkowników. Aby uzyskać taki efekt, należy skupić się na optymalizacji architektury strony. Wyobraźmy sobie siebie samych, kiedy klikamy na szósty odnośnik w celu znalezienia interesujących nas treści. Klikamy, mając do wyboru miliony podobnych stron? No właśnie. W tym celu powinniśmy jak najszybciej skonsultować się z fachowcem z iStrategy.
Tym bardziej że do omówienia jest jeszcze sprawa znalezienia słów kluczowych, otwierających drogę dostępu do klientów. Warto dopytać specjalistę o frazy z długim ogonem. Zapewniam, że nie będzie to pogadanka o sympatycznych zwierzakach.
Strategia SEO, efekty współpracy z profesjonalistami
Bezpłatna konsultacja ma trzy cele:
- Zwiększenie konwersji;
- Ulepszenie komunikacji;
- Podniesienie ratingu domeny.
Jednym słowem, klient powinien znaleźć Twoją stronę, zainteresować się zawartością, pozostawić lead i w końcu podjąć decyzję o zakupie. Aby tak się stało, potrzebna jest długofalowa strategia wpływająca na rating.
Masz już swoją stronę? Nie ma na co czekać, konkurencja wie, gdzie szukać wiedzy. Ty także już wiesz.
Pora działać, sukcesy same nie przyjdą, chociaż są już bardzo blisko.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- Salesforce Shopping Index Q1 2024 – kupujący oszczędzająi odkładają zakupy na późniejW pierwszym kwartale roku dane dotyczące zakupów pokazują nieoczekiwane zwroty akcji. Spodziewaliśmy się obniżek stóp procentowych, ale teraz, gdy inflacja ...
- Nowa integracja z Przelewy24 dostępna dla Klientów Shoper w ramach usługi Shoper PłatnościShoper oraz PayPro SA, właściciel marki Przelewy24, ogłaszają współpracę. Sprzedawcy zyskają możliwość korzystania z usług dodatkowego dostawcy w ramach Shoper ...
- MAKRO Companion: nowa aplikacja dla gastronomiiMakro Companion to najnowsza aplikacja mobilna Grupy METRO dedykowana branży HoReCa. Jej głównym celem jest ułatwienie i przyspieszenie procesu zamawiania ...
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.