Odpowiednia komunikacja z klientem oraz zapewnienie mu maksymalnie satysfakcjonującej obsługi jest kluczem do sukcesu. Idealna obsługa prowadzona jest w lokalnym języku, dzięki czemu unikniesz wszelkich nieporozumień. Szybka reakcja i rozwiązanie problemów to czynnik decydujący o tym, czy kupować właśnie u Ciebie. Ma to wpływ na cały proces zakupu i ponowny powrót klienta.
Wraz ze zwiększoną ilością sklepów internetowych rośnie znaczenie obsługi klienta. Ma to kluczowe znaczenie dla biznesu i decyduje o sukcesie firmy. Jeśli pojawi się problem z zamówieniem, dostawą lub płatnością, klient powinien mieć zapewnioną szybką i sprawną pomoc. Oznacza to, że Twoja obsługa klienta powinna być prostym i skutecznym narzędziem ułatwiającym klientowi zakup, co usatysfakcjonuje obie strony.
Buduj relację z klientami
Bycie przyjaznym i pomocnym dla klientów jest bardzo ważne. Jeśli już na początku będą mieli złe doświadczenia, prawdopodobnie stracisz ich na koszt konkurencji. Zapewnienie klientowi przyjemnego doświadczenia powinno być priorytetem. Obsługa klienta to pierwszy kontakt z Twoją firmą, dlatego szczególnie ważne jest, aby było to przyjemne i pozytywne doświadczenie. Jeśli Twoją nową lokalizacją są Węgry, zainwestuj w wysokiej jakości tłumaczenia oraz obsługę klienta w języku węgierskim, a w przypadku ekspansji do Niemiec w języku niemieckim. Poza pomocą i uproszczeniem procesu zakupowego, zadaniem obsługi klienta jest również sprzedaż. Aby prawidłowo wybrać odpowiednie kanały komunikacji, musisz wiedzieć, kim są Twoi klienci. Dane pomogą Ci poznać zachowania zakupowe potencjalnych konsumentów, z jakich platform korzystają i za pośrednictwem których lubią się komunikować. Ułatwi Ci to stworzenie planu obsługi klienta, dzięki czemu będziesz blisko swoich klientów.
Możesz zapewnić obsługę klienta we własnym zakresie lub skontaktować się z Expandeco. Firma świadcząca kompleksowe usługi w zakresie ekspansji e-sklepu oraz wspierająca ich rozwój za granicą. Przeczytaj artykuł o tym, ile kosztuje zbudowanie własnego zespołu w porównaniu do korzystania z usług agencji zewnętrznej.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.