Kapituła konkurs Dyrektor e-Commerce Roku 2022, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej wyłoniła 38 wyjątkowych liderów i zespołów e-commerce. Nasza redakcja objęła konkurs swoim patronatem.
Konkurs Dyrektor e-Commerce Roku powstał z myślą o ludziach stojących za sukcesem innowacyjnych projektów, działań i wdrożeń w e-biznesach. Wymagają one interdyscyplinarnej wiedzy z wielu dziedzin, zdolności myślenia zarówno strategicznego, jak i projektowego, umiejętności i zaangażowania liderów, z których wizją utożsamia się zespół, a także finalnie tysiące i miliony e-konsumentów.
Ta edycja zdecydowanie cieszyła się największą popularnością. Do konkursu wpłynęły aż 54 zgłoszenia liderów i ich zespołów. Dwuetapowy system wyłaniania zwycięzców przez kapitułę przyczynia się do wnikliwej analizy zgłoszeń i oceny poszczególnych kandydatów oraz pochylenia się nad ich kompetencjami liderskimi. Dzięki temu sama Kapituła odkryła kilka osób, które ich zdaniem są warte docenienia, jeśli nie w tej edycji – to w kolejnych – podsumowała Patrycja Sass-Staniszewska, prezeska e-Izby.

Konkurs Dyrektor e-Commerce Roku 2022 – zasady wyboru
Zgłoszenia do tegorocznej edycji poddane zostały ocenie kapituły złożonej z ekspertów branży, prezesów i członków zarządów, którzy od lat rozwijają e-biznesy. Wśród nich znaleźli się: Jacek Palec (Frisco), Ewa Szmidt-Belcarz (Empik), Jacek Kinecki (Przelewy24), Katarzyna Bielecka (Sephora), Michał Nawrocki (Media Expert), Jakub Czerwiński (Adyen), Joanna Pieńkowska-Olczak (PayU), Marcin Półchłopek (Allegro), Iwona Ryniewicz (mBank), Robert Kalbarczyk (Kinguin), Dorota Hechner (Devire), Łukasz Woźnica (Apifonica), Mikołaj Wezdecki – laureat Grand Prix 2021.
Kapituła głosowała w dwóch etapach. Pierwszym z nich było głosowanie online. Kilkadziesiąt zgłoszeń zostało poddanych ocenie zgodnie z kryteriami zawartymi w regulaminie. Drugim etapem były obrady nad wyłonieniem laureata Grand Prix. Członkowie Kapituły pojawili się w biurze e-Izby i dyskutowali nad poszczególnymi liderami zespołów e-commerce. Oprócz efektywności biznesowej ważnymi kwestiami dla ekspertów branży była osobowość lidera, jego wkład w pokazane w prezentacjach sukcesy oraz ogólna ścieżka kariery nastawiona na rozwój i postęp nie tylko siebie, ale i zespołu. Głosowanie podczas obrad było tajne. Wyniki konkursu, także dla samej Kapituły będą nieznane do 2 czerwca, kiedy to podczas Gali wręczone zostaną statuetki dla najlepszych liderów i zespołów.
Partnerami głównymi Konkursu są Adyen, Allegro, Apifonica, Devire oraz Przelewy24. Redakcja e-biznes.pl jest patronem medialnym Konkursu.
Wpisy promowane
- Co wyróżnia skuteczne działania digitalowe w miastach z dużą konkurencją?W dużych miastach takich jak Kraków, gdzie konkurencja w branży digitalowej jest ogromna, skuteczne działania marketingowe mogą być kluczem do ...
- Jak motywować pracowników? Motywowanie pracowników do efektywnej pracyMotywowanie pracowników to jedno z największych wyzwań, przed którymi staje każdy pracodawca czy menedżer. To czy zespół jest zaangażowany i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 09.05.2025 PM Showcase Day
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!