Krakowska firma internetowa będąca czołowym dostawcą rozwiązań hostingowych wprowadziła w połowie stycznia rozbudowany program partnerski. Celem programu jest umożliwienie opłacania usług firmy poprzez punkty gromadzone za polecenie kolejnych Klientów.
„Często od nowych Klientów otrzymujemy informację, że szukali dostawcy,
oferującego nowoczesne i bezpieczne rozwiązania i że właśnie naszą firmę
poleciła im osoba, zadowolona z naszych usług. – mówi Wojciech Rzepka
z Kei.pl – Cieszy nas fakt, że tak wielu naszych klientów poleca nas swoim
partnerom w interesach. Program partnerski to wyjście na przeciw Ich
oczekiwaniom.”
Rozwiązanie Kei.pl umożliwia polecenia usług firmy nie tylko znajomym
poprzez kod podawany w formularzy zamówienia, ale również poprzez bannery
czy linki umieszczane na własnej stronie. Nowoczesny i funkcjonalny panel
pozwala w prosty sposób aktywować program, dzięki któremu już po zakupie
kilku usług z polecenia, Klienci Kei.pl będą mogli opłacić własny serwer.
www.kei.pl/programpartnerski.php
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.