Startuje adlook.pl – nowy na polskim rynku kanał gwarantujący 100% interakcję użytkownika z reklamą! Nowatorski serwis zaoferuje swoim odbiorcom liczne zniżki, konkursy i wartościowe nagrody pieniężne, a firmom i marketingowcom skuteczny kanał sprzedaży i komunikacji z wybraną grupą docelową.
adlook.pl dedykowany jest Internautom w każdym wieku, zwłaszcza tym, którzy w sieci szukają ciekawych form rozrywki. Użytkownicy znajdą na portalu promocyjne oferty Partnerów adlook.pl, reklamy interesujących ich produktów, ale przede wszystkim atrakcyjne konkursy z wartościowymi nagrodami pieniężnymi. Za każdą aktywność na portalu użytkownicy będa zbierali tzw. „adlooki”, które wymieniać będą mogli na realne – materialne i finansowe korzyści.
Dla branży reklamowej, firm i domów mediowych adlook.pl ma stać się rewolucyjnym medium gwarantującym 100% interakcję użytkownika z ofertą lub reklamą. Szerokie możliwości targetowania przekazu, gwarancja interakcji i niskie koszty mają stanowić przewagę konkurencyjną serwisu. Już teraz reklamodawcy mogą odebrać powitalne pakiety darmowych 10 000 odsłon.
Wszyscy oglądamy reklamy i oferty, ale zwykle korzyść z ich wyświetlenia jest jednostronna, dlatego robimy wszystko, by ich nie widzieć. Reklama jest pożądana, kiedy przynosi korzyść reklamodawcy i odbiorcy. Dlatego ideą adlooka jest „każdy wygrywa”, a misją dostarczenie rewolucyjnego kanału interakcji marek i ich odbiorców – tak o nowym startupie mówi Michał Łysek, pomysłodawca, twórca i właściciel adlook.pl.
adlook.pl to również interesujący kanał sprzedaży opartej o kupony promocyjne. Deklarowana przez właścicieli prowizja wyniesie 2% – Jesteśmy ciekawi jak rynek zareaguje na taką ofertę, zależy nam na agregacji interesujących ofert, chcemy dać sklepom satysfakcjonujące narzędzie, które nie odbiera im zysków – dodaje Michał Łysek.
(płatna informacja prasowa)
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.