Marketing automatyczny, program lojalnościowy, trendy konsumenckie. Czy te wyrażenia brzmią dla Ciebie tajemniczo? Z Akademią Versum nie tylko poznasz ich znaczenie, ale także wykorzystasz je do rozwoju firmy. Polecamy specjalistyczne lekcje, które zostały stworzone z myślą o właścicielach i managerach salonów urody.
Artykuły, dzięki którym zwiększysz zyski
Nie wiesz, co zrobić, aby Twoja firma przynosiła wyższe dochody? Przeczytaj lekcję 57 pt. „5 kroków, które poprawią efektywność sprzedażową recepcji”. W wypromowaniu salonu urody z pewnością pomoże także lekcja 16, pt. „Jak zorganizować opłacalną akcję promocyjną salonu”, w której Marta Fiłoń krok po kroku instruuje jak zorganizować kampanię. Dobrym pomysłem może być również zwiększenie obrotów poprzez sprzedaż kosmetyków do domowej pielęgnacji. O tym, jak robić to z głową, przeczytasz w artykule pt.: „Jak sprzedawać kosmetyki, czyli merchandising w branży beauty”.
Lekcje, które pomogą w lepszej obsłudze klienta
Współpraca z klientami nie jest łatwa. Zawsze wśród usługobiorców znajdzie się ktoś niezadowolony nawet z najwyższej jakości usług. Dlatego pracownicy salonów fryzjerskich i gabinetów kosmetycznych często muszą mieć nie lada cierpliwość. W wyjściu z trudnych sytuacji może pomoc im specjalistyczna wiedza. Właścicielom firm oraz ich pracownikom polecamy jeden z kultowych artykułów na Akademii Versum – tekst Ewy Mielcarek, pt. „Sposoby radzenia sobie z trudnymi klientami”. W utrzymaniu pozytywnych relacji z usługobiorcami pomocne staną się także inne materiały z kursu, a wśród nich artykuł, pt. „Kolor Twojego klienta, czyli jak znajomość najnowszych badań nad mózgiem pomoże Ci sprzedawać” oraz lekcja 14, pt. „Jak skutecznie komunikować się z klientem?”.
Teksty, ułatwiające zarządzanie salonem
Właściciele salonów urody narzekają na ciągły brak czasu. Nic dziwnego, ponieważ na ich barkach spoczywa duża odpowiedzialność. W zmniejszeniu ilości obowiązków z pewnością pomoże lepsza organizacja pracy oraz nowoczesne rozwiązania. Nie musisz szukać ich na własną rękę, ponieważ zrobili to już za Ciebie specjaliści z Akademii Versum. Dobrym sposobem na usprawnienie obsługi klientów, będzie wdrożenie kilku zmian w funkcjonowaniu salonu. Przepis na nie przeczytasz w artykule pt. „Perfekcyjna recepcja”. W Akademii Versum znajdziesz tu także sprawdzone sposoby na poszukiwanie rzetelnej kadry. Zostały one zgromadzone w lekcji pt. „Zatrudnię fryzjera lub kosmetyczkę”.
Do materiałów szkoleniowych warto zajrzeć także wtedy, gdy nie wszystko idzie po myśli właściciela salonu. Tekst pt. „Plan naprawczy w salonie urody, czyli gdzie szukać przyczyn niepowodzenia” to prawdziwe koło ratunkowe dla przedsiębiorców, których dopadły chwile zwątpienia.
Wszystkie lekcje znajdziesz na stronie internetowej Akademii Versum, pod adresem www.akademiaversum.pl Możesz korzystać z nich w pełni bezpłatnie i bez logowania. Wystarczy, że wejdziesz na stronę i po prostu rozpoczniesz przygodę z kursem.
Wpisy promowane
- Jak programy lojalnościowe zwiększają sprzedaż oraz budują lojalność Twoich klientów? Zobacz, co mówi o tym najnowszy raport Motivation Direct!Wzrost sprzedaży to jeden z głównych powodów, dla których przedsiębiorstwa decydują się na wprowadzenie programów lojalnościowych. Badania przeprowadzone przez Motivation ...
- Elastyczność, skalowalność i bezpieczeństwo – co firmy zyskują dzięki pracy w chmurze?Firmy potrzebują dziś elastycznego środowiska IT, które nadąży za zmianamiSzybko zmieniający się rynek, presja kosztowa i rosnące wymagania klientów sprawiają, ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 09.05.2025 PM Showcase Day
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!