Firma Alatus, warszawski producent oprogramowania i dostawca usług informatycznych, wprowadziła na rynek system do zarządzania relacjami z klientami – ALATUS CRM. Adresatem rozwiązania są średniej wielkości przedsiębiorstwa i organizacje, których aktywność skupia się na sprzedaży, działalności marketingowej oraz obsłudze serwisowej.
System można sklasyfikować przede wszystkim jako tzw. CRM kolaboracyjny, tzn. wspomagający współpracę z klientami, dostawcami oraz partnerami. ALATUS CRM posiada także funkcjonalność analitycznych i operacyjnych systemów CRM – umożliwia pozyskiwanie, przechowywanie oraz analizowanie informacji zebranych w firmowej bazie danych w celu poznania zależności i wzorców zachowań zachodzących w relacjach z klientami.
W przeciwieństwie do typowych rozwiązań „z półki”, ALATUS CRM został zaprojektowany z myślą o wysokiej skalowalności i możliwości dopasowania do indywidualnych wymagań użytkownika. Poszczególne moduły systemu mogą być modyfikowane lub rozbudowywane, możliwe jest także dodawanie nowych modułów – w wypadku, gdy analiza potrzeb klienta wykaże ich istotność.
„Nadrzędnym celem, który postawiliśmy sobie podczas tworzenia systemu, było stworzenie konkurencyjnego, a zarazem prostego w obsłudze narzędzia klasy CRM, którego funkcjonalność i możliwości adaptacji odpowiadałby wymogom stawianym przez nowoczesne przedsiębiorstwa” – mówi Krzysztof Ledóchowski, dyrektor ds. systemów CRM w firmie Alatus. „Wiele systemów tego typu dostępnych na rynku, pomimo swojej szerokiej funkcjonalności, okazuje się w praktyce zbyt kompleksowymi, by można je było zastosować w przypadku bardzo skonkretyzowanych wymagań klienta”.
Obecnie trwają rozmowy na temat pierwszych wdrożeń referencyjnych systemu w Polsce. Grecki udziałowiec Alatusa – firma Quality & Relability – zamierza rozpocząć sprzedaż systemu w Grecji.
Zdaniem George’a Papavassiliou, dyrektora ds. rozwoju Grupy Q&R, do końca 2003 r. firma powinna podpisać pierwsze umowy na zakup systemu ALATUS CRM.
http://www.alatus.com.pl/s_crm.html
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tylko 32,6% polskich małych i średnich firm korzysta z narzędzi generatywnej AITylko 32,6% polskich małych i średnich firm korzysta z narzędzi generatywnej AI, podczas gdy 46,2% nie wykorzystuje żadnych narzędzi sztucznej ...
- Brand24: Prowly zaprasza do sprzedaży akcji po 50,10 PLNProwly.com sp. z o.o. (“Prowly”), podmiot z Grupy Semrush Holdings, Inc. (“Semrush”), który posiada 76,99% akcji w kapitale zakładowym notowanej ...
- Cashback – 70% Polaków zna tę usługę zakupowąCashback staje się coraz bardziej pożądanym benefitem zakupowym wśród polskich konsumentów. Według badania przeprowadzonego na zlecenie Klarny, niemal 70 proc. ...
- PARP: 600 tys. zł wsparcia dla startupów z Polski WschodniejJuż 1 kwietnia Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) uruchomi kolejny nabór wniosków w działaniu FEPW 01.01 Platformy startowe dla nowych ...