Firma Alatus, warszawski producent oprogramowania i dostawca usług informatycznych, wprowadziła na rynek system do zarządzania relacjami z klientami – ALATUS CRM. Adresatem rozwiązania są średniej wielkości przedsiębiorstwa i organizacje, których aktywność skupia się na sprzedaży, działalności marketingowej oraz obsłudze serwisowej.
System można sklasyfikować przede wszystkim jako tzw. CRM kolaboracyjny, tzn. wspomagający współpracę z klientami, dostawcami oraz partnerami. ALATUS CRM posiada także funkcjonalność analitycznych i operacyjnych systemów CRM – umożliwia pozyskiwanie, przechowywanie oraz analizowanie informacji zebranych w firmowej bazie danych w celu poznania zależności i wzorców zachowań zachodzących w relacjach z klientami.
W przeciwieństwie do typowych rozwiązań „z półki”, ALATUS CRM został zaprojektowany z myślą o wysokiej skalowalności i możliwości dopasowania do indywidualnych wymagań użytkownika. Poszczególne moduły systemu mogą być modyfikowane lub rozbudowywane, możliwe jest także dodawanie nowych modułów – w wypadku, gdy analiza potrzeb klienta wykaże ich istotność.
„Nadrzędnym celem, który postawiliśmy sobie podczas tworzenia systemu, było stworzenie konkurencyjnego, a zarazem prostego w obsłudze narzędzia klasy CRM, którego funkcjonalność i możliwości adaptacji odpowiadałby wymogom stawianym przez nowoczesne przedsiębiorstwa” – mówi Krzysztof Ledóchowski, dyrektor ds. systemów CRM w firmie Alatus. „Wiele systemów tego typu dostępnych na rynku, pomimo swojej szerokiej funkcjonalności, okazuje się w praktyce zbyt kompleksowymi, by można je było zastosować w przypadku bardzo skonkretyzowanych wymagań klienta”.
Obecnie trwają rozmowy na temat pierwszych wdrożeń referencyjnych systemu w Polsce. Grecki udziałowiec Alatusa – firma Quality & Relability – zamierza rozpocząć sprzedaż systemu w Grecji.
Zdaniem George’a Papavassiliou, dyrektora ds. rozwoju Grupy Q&R, do końca 2003 r. firma powinna podpisać pierwsze umowy na zakup systemu ALATUS CRM.
http://www.alatus.com.pl/s_crm.html
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.