Dobrze zarządzana firma nie tylko maksymalizuje swoje zyski, ale i ogranicza do minimum straty. Ta optymalizacja środków jest możliwa za sprawą różnych nowoczesnych rozwiązań. Jednym z nich są automaty vendingowe. Co to takiego i jak mogą przydać się w naszej firmowej działalności?
Automaty vendingowe – co to takiego?
Firmy, które nie stoją w miejscu, lecz idą naprzód, korzystając z dostępnych możliwości, mają najlepszą pozycję na rynku. Stale trzymana ręka na pulsie pozwala nie tylko na zmniejszenie strat czasu, ale i oszczędności, które można przeznaczyć na inne cele, na przykład inwestycyjne.
Automaty vendingowe wpisują się w ten trend mądrego zarządzania organizacją, szczególnie że w wielu firmach stosowanie odzieży ochronnej jest obowiązkiem. Opisywane urządzenia przypominają dystrybutory z przekąskami i napojami, lecz zamiast nich znajdziemy tu wszystko, co niezbędne do bezpiecznej pracy: rękawice, maski ochronne, specjalne obuwie czy okulary ochronne. Dlaczego warto się na nie zdecydować?
Automaty vendingowe – co dzięki nim zyskujemy?
Jak wiadomo, w wielu firmach używanie specjalistycznej odzieży chroniącej ciało to coś oczywistego, co nie tylko wynika ze zdrowego rozsądku, ale i jest podyktowane restrykcyjnymi przepisami BHP. Nie da się od tego uciec, wobec czego każdy pracodawca musi zapewnić wszystko to, co przyczynia się do zminimalizowania zagrożenia, na które podatni są jego pracownicy. Niestety, w związku tym notowane są duże straty finansowe, bo takie zasoby są zużywane w niekontrolowany sposób.
Dzięki automatom vendingowym jesteśmy w stanie zoptymalizować zużycie środków ochrony pracy, bo wszystko, co wydawane, jest kontrolowane za sprawą identyfikatorów kart pracowniczych. Zapewnia to maksymalną kontrolę oraz ewidencję odbieranych produktów. Są jednak inne korzyści, zwłaszcza te dotyczące zasobów ludzkich, bo nie musimy do dystrybucji tych akcesoriów angażować pracownika, który w tym czasie może zająć się innymi zadaniami. Przekłada się to na większą efektywność wykonywanych zadań. Co równie istotne, automaty vendingowe zastępują magazyn, więc nie ma potrzeby przeznaczania na niego dodatkowego miejsca. Działają bez przerwy 24 godziny na dobę, sprawdzają się w zakładach pracy działających w 3-zmianowym systemie. Wszystkie te czynniki prowadzą do ogromnych oszczędności – nawet na poziomie 50%.
Jak wdrożyć to rozwiązanie we własnej firmie?
Każde przedsiębiorstwo może co prawda samodzielnie wprowadzać i wdrażać automaty do wydawania produktów, lecz znacznie lepiej zrobić to ze wsparciem wyspecjalizowanych w tym firm. Takim operatorem jest SafetyFirst24, którego znajdziemy pod adresem https://safetyfirst24.pl/. Posiada wszystkie niezbędne narzędzia, bogatą wiedzę i doświadczenie w zakresie obsługi oraz zarządzania automatami vendingowymi. Firma dostarcza swoim klientom nie tylko najlepsze, najnowocześniejsze urządzenia, ale też wyposaża je w kompletny zestaw środków ochrony indywidualnej. Mamy też pewność, że zawsze będą pod dostatkiem, bo SafetyFirst24 współpracuje z wieloma zaufanymi partnerami produkującymi taką odzież.
Każda firma jest oczywiście inna, więc jeśli się zdecydujemy na współpracę, najpierw wybierzemy potrzebne produkty, określając ich zużycie i na tej podstawie oszacujmy zapotrzebowanie. Pozwoli to też przewidzieć koszty utrzymania takiego automatu vendingowego. Na tej podstawie podejmiemy decyzję, czy nam się to opłaca, lecz patrząc na doświadczenia innych firm, posiadanie automatów jest o wiele korzystniejsze, dlatego też zdecydowana większość organizacji się na nie decyduje.
Wniosek jest prosty: jeśli chcemy usprawnić działanie naszej firmy, zakup automatu vendingowego wymiernie w tym pomoże, przyczyniając się do zmniejszenia obciążenia pracowników oraz dużych oszczędności środków pieniężnych, które mogą trafić na inne ważne cele.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.