BookLikes, serwis skierowany do czytelników książek, ogłosił start nowej odsłony. Przez ostatnich osiem miesięcy, w trakcie testowania nowej wersji serwisu, projekt dostępny był tylko na zaproszenia. Od dziś jest otwarty dla wszystkich.
BookLikes, tak jak Tumblr, jest platformą blogową z silnym elementem społecznościowym. Pozwala stworzyć własną stronę internetową, na której można zamieścić swój „książkowy” blog, wirtualną półkę i czytelniczą oś czasu. Łączy w ten sposób elementy zarówno tradycyjnej platformy blogowej, jak i serwisu społecznościowego oraz aplikacji pozwalających katalogować książki.
Nasze doświadczenia z funkcjonowania pierwszej wersji serwisu, który był w zasadzie tradycyjnym serwisem społecznościowym, pokazało nam, że czytelnicy chcą czegoś więcej. Chcą więcej możliwości personalizacji swoich czytelniczych profili i więcej możliwości wyrażania siebie, aniżeli tylko poprzez publikowanie recenzji książek. Mimo pewnych obaw, zdecydowaliśmy się na wielką zmianę. Nową odsłonę budowaliśmy i wciąż budujemy metodą lean zbierając feedback i sugestie użytkowników – powiedział Dawid Piaskowski, współzałożyciel BookLikes.
BookLikes oferuje m.in. wbudowaną wyszukiwarkę książek w księgarniach z całego świata, w łatwy sposób można połączyć każdy typ postu z książkami, nie trzeba już kopiować i wklejać okładek do postów, użytkownik może także podłączyć swój program partnerski z wybraną księgarnią i zarabiać dzięki swoim postom. Recenzje książek mają swój własny szablon.
BookLikes każdego tygodnia w czwartek wprowadza nowe funkcjonalności postulowane przez użytkowników. Najważniejsze nadchodzące aktualizacje obejmować będą m.in. funkcjonalności zwiększające personalizację, synchronizację z serwisami społecznościowymi dla czytelników książek oraz otwarte API, które umożliwi synchronizację z aplikacjami czytelniczymi i pozwoli tworzyć aplikacje niezależnym deweloperom. Obecnie BookLikes umożliwia użytkownikom przeszukiwanie baz książek z następujących krajów: z Austrii, Kanady, Chin, Francji, Niemiec, Włoch, Holandii, Polski, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i USA. W ciągu kilku najbliższych tygodni planowana jest ekspansja na kolejne rynki.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.