BookLikes, serwis skierowany do czytelników książek, ogłosił start nowej odsłony. Przez ostatnich osiem miesięcy, w trakcie testowania nowej wersji serwisu, projekt dostępny był tylko na zaproszenia. Od dziś jest otwarty dla wszystkich.
BookLikes, tak jak Tumblr, jest platformą blogową z silnym elementem społecznościowym. Pozwala stworzyć własną stronę internetową, na której można zamieścić swój „książkowy” blog, wirtualną półkę i czytelniczą oś czasu. Łączy w ten sposób elementy zarówno tradycyjnej platformy blogowej, jak i serwisu społecznościowego oraz aplikacji pozwalających katalogować książki.
Nasze doświadczenia z funkcjonowania pierwszej wersji serwisu, który był w zasadzie tradycyjnym serwisem społecznościowym, pokazało nam, że czytelnicy chcą czegoś więcej. Chcą więcej możliwości personalizacji swoich czytelniczych profili i więcej możliwości wyrażania siebie, aniżeli tylko poprzez publikowanie recenzji książek. Mimo pewnych obaw, zdecydowaliśmy się na wielką zmianę. Nową odsłonę budowaliśmy i wciąż budujemy metodą lean zbierając feedback i sugestie użytkowników – powiedział Dawid Piaskowski, współzałożyciel BookLikes.
BookLikes oferuje m.in. wbudowaną wyszukiwarkę książek w księgarniach z całego świata, w łatwy sposób można połączyć każdy typ postu z książkami, nie trzeba już kopiować i wklejać okładek do postów, użytkownik może także podłączyć swój program partnerski z wybraną księgarnią i zarabiać dzięki swoim postom. Recenzje książek mają swój własny szablon.
BookLikes każdego tygodnia w czwartek wprowadza nowe funkcjonalności postulowane przez użytkowników. Najważniejsze nadchodzące aktualizacje obejmować będą m.in. funkcjonalności zwiększające personalizację, synchronizację z serwisami społecznościowymi dla czytelników książek oraz otwarte API, które umożliwi synchronizację z aplikacjami czytelniczymi i pozwoli tworzyć aplikacje niezależnym deweloperom. Obecnie BookLikes umożliwia użytkownikom przeszukiwanie baz książek z następujących krajów: z Austrii, Kanady, Chin, Francji, Niemiec, Włoch, Holandii, Polski, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i USA. W ciągu kilku najbliższych tygodni planowana jest ekspansja na kolejne rynki.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.