Czy w czasach kryzysu warto inwestować w system monitorowania pojazdów?

Opublikowano: 28 maja 2020. Kategoria: Wpisy Promowane.

Miałeś w planach inwestycję w system monitorowania pojazdów, ale… dopadł Cię kryzys i oglądasz dokładnie każdą złotówkę, zanim ją wydasz? Jeśli tak, możesz się zastanawiać, czy zakup profesjonalnego monitoringu GPS to teraz dobre rozwiązanie. Zobacz, jakie są „za” i „przeciw”, aby podjąć świadomą decyzję.

Czy w czasach kryzysu warto inwestować w system monitorowania pojazdów? 1

To prawda, że w czasach kryzysu trzeba bardzo rozważnie podchodzić do wydatków. W niepewnej sytuacji „zaciskanie pasa” jest dobrą strategią. Musisz jednak pamiętać, że o oszczędnościach warto myśleć w długofalowej perspektywie. Wystarczy przypomnieć sobie często powtarzaną historię kupowania tanich butów. Jednorazowo wydajesz na nie kilkadziesiąt złotych, a nie kilkaset, jak za te markowe. Pytanie jednak, ile przetrwają z Tobą: kilka dni czy kilka tygodni? Ponieważ będą słabej jakości, szybko będziesz musiał kupić nowe, a potem kolejne i kolejne. W efekcie wydasz więcej i „stracisz dwa razy”.

Podobny tok rozumowania można przenieść na rozważania o systemie monitorowania pojazdów. Owszem, inwestycja w to rozwiązanie jest dość spora. Jednak kiedy spojrzysz na nią w szerszej perspektywie, zobaczysz, że monitoring GPS może być jednym z Twoich sposobów na walkę w z kryzysem.

System monitorowania pojazdów przynosi potężne oszczędności

Jak inwestycja w monitoring GPS może Ci pomóc w generowaniu oszczędności? Oto najważniejsze korzyści, które warto wziąć pod uwagę.

1. Zabezpieczasz pojazdy na wypadek kradzieży

Utrata samochodu może Cię narazić na poważne straty finansowe, zwłaszcza gdy w grę wchodzą auta firmowe. Nawet jeśli masz ubezpieczenie, zanim uzyskasz odszkodowanie i kupisz nowy pojazd, jesteś „uziemiony”. Nie masz jak wykonywać obowiązków, przez co tracisz nie tyko pieniądze za pojedyncze zlecenia, ale i… klientów, którzy pójdą do konkurencji.

System monitoringu GPS pomaga szybko odnaleźć skradziony samochód – zwłaszcza, jeśli wybierzesz rozwiązanie z wbudowanym modułem RLOM. Chodzi o radiową lokalizację pojazdu. To istotne, ponieważ sygnał radiowy działa niezależnie od zasilania pojazdu i przebija się np. przez grube ściany metalowych kontenerów czy przez wiele poziomów podziemnego parkingu. A to znacznie ułatwia szybkie namierzenie przez grupę interwencyjną agencji ochrony oraz policję. Takie rozwiązanie oferuje np. SERIS Konsalnet – lider rynku security w Polsce.

2. Optymalizujesz wydatki na paliwo

Czy wiesz, ile Twoja firma traci na pustych przebiegach czy dublowaniu się tras pojazdów? System monitorowania pojazdów pozwoli Ci skończyć z tym marnotrawstwem i przedstawi przejrzyste raporty dotyczące tego, jak poruszają się auta z floty. Dzięki temu lepiej zaplanujesz bieżącą pracę firmy. Będzie Ci też łatwiej nauczyć siebie i kierowców zasad eco-drivingu oraz… kontrolować, czy paliwo z baków pojazdów firmowych nie znika zbyt szybko. Choć jego kradzieże zdarzają się coraz rzadziej, nadal mają miejsce.

3. Oszczędzasz czas i zyskujesz przejrzystość w dokumentach

Dobre systemy monitorowania pojazdów mogą zostać zintegrowane z firmowym oprogramowaniem do prowadzenia księgowości. To oznacza, że sprawniej rozliczysz m.in. czas pracy kierowców (co pozwoli uniknąć dodatkowych kar za nieprawidłowości) czy faktury za paliwo. Twoi pracownicy mogą wykorzystać zaoszczędzony w ten sposób czas na wykonywanie innych zadań – takich, które przełożą się na zysk dla firmy.

Jak zatem widzisz, istnieje wiele argumentów, które przemawiają za tym, aby zdecydować się na długofalową inwestycję. Przelicz więc dokładniej oszczędności, które możesz osiągnąć i podejmij decyzję, która będzie dla Ciebie korzystna zarówno teraz, jak i w przyszłości!

Wpisy PromowaneCzy w czasach kryzysu warto inwestować w system monitorowania pojazdów?

Podziel się!

O autorze

Wpisy Promowane

Na e-biznes.pl nie znajdziesz agresywnych form reklamowych – staramy się dostarczać Czytelnikom przede wszystkim ciekawą treść w czytelnej formie. Dlatego też proponujemy promocję Waszej firmy w formie informacji. Wpisy promowane znajdują się w lewej części strony – w bardzo rozpoznawalnym miejscu. Obok wpisu może pojawić się również logo Twojej firmy. Szczegóły znajdują w dziale Oferta.