Łyk świeżej wody może czasem zdziałać cuda: przywraca zdolność trzeźwego myślenia i sprawnego formułowania swoich myśli, pomaga odrobinę się odstresować i przywraca równowagę. Dlatego tak ważne jest, aby wodę mieć zawsze na wyciągnięcie ręki – zwłaszcza w pracy czy podczas ważnych spotkań biznesowych. Jednym z niezawodnych rozwiązań jest w takim przypadku dystrybutor do wody.
Obowiązkowa woda w firmie
Warto wiedzieć, że zapewnienie pracownikom odpowiedniej ilości wody pitnej nie jest wyjątkowym przywilejem czy wyrazem wspaniałomyślności pracodawcy, lecz jego obowiązkiem, wynikającym z rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997. Co więcej, rozporządzenie precyzyjnie określa nawet odległość, jaka ma dzielić stanowisko pracy od źródła wody pitnej – nie powinna ona wynosić więcej niż 75 metrów.
Jak woda wpływa na efektywność w pracy?
Woda to główny budulec ludzkiego organizmu, strukturalna cząstka wszystkich jego tkanek i komórek. W ciągu dnia w wyniku procesów fizjologicznych tracimy ok. 3 litrów płynów, zatem ich systematyczne uzupełnianie jest kluczowe dla zdrowia i życia. Woda reguluje temperaturę ciała, oczyszcza organizm z toksyn i zapewnia prawidłowy przebieg wszystkich procesów metabolicznych. Usuwa także nadmiar soli z organizmu, dzięki czemu poprawia pracę serca i ciśnienie krwi. Woda działa również stymulująco na pracę mózgu, zapewniając mu właściwe nawilżenie – może zwiększać efektywność procesów myślowych nawet o 14%. Pijąc odpowiednie ilości wody, myślimy szybciej, sprawniej i bardziej kreatywnie, możemy podejmować lepsze decyzje i z większą energią wcielać pomysły w życie. Optymalnie nawodniony organizm pracuje znacznie wydajniej i skuteczniej, nie odczuwając przy tym nadmiernego zmęczenia.
Źródlana woda z dystrybutora
Najwygodniejszym rozwiązaniem – niezależnie od wielkości firmy – jest zamówienie dystrybutora do wody. Obecnie na rynku dostępne są różne rodzaje tego typu urządzeń, dostarczających zimną i ciepłą wodę, a także wodę w temperaturze pokojowej. Dystrybutor może mieć funkcję wody gazowanej: podczas nalewania woda jest mieszana z dwutlenkiem węgla. Do dystrybutora dostarczane są regularnie butle z wodą źródlaną. Urządzenie i częstotliwość dostaw wody najlepiej dopasować do potrzeb firmy – przykładowe zestawy tego typu możemy znaleźć na https://getfresh.pl/oferta/zestaw-woda-dystrybutor. Oprócz klasycznych dystrybutorów znajdziemy również pompki do butli lub niewielkie urządzenia ceramiczne, które doskonale sprawdzą się w małym biurze czy w domu.
Jak to wygląda w praktyce?
Po skomponowaniu zamówienia podpisujemy umowę z firmą dostarczającą wodę do dystrybutora. Ustalamy terminy dostaw – jeżeli natomiast okaże się, że woda skończyła nam się znacznie wcześniej niż przewidywaliśmy, możemy zamówić dodatkową dostawę przez internet. Niektóre firmy oferują także dodatkowe produkty, dostarczane razem z wodą, takie jak soki, syropy czy plastikowe kubeczki.
Wpisy promowane
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
- Przewaga Biura Rachunkowego Online nad Stacjonarnym Biurem RachunkowymW dzisiejszych czasach, kiedy technologia rozwija się w zawrotnym tempie, coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na korzystanie z usług biur ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.