Jednym z najbardziej popularnych produktów pożyczkowych, których sprzedaż ciągle wzrasta, są pożyczki online. Pojawiły się one w naszym kraju kilkanaście lat temu i z miejsca zdobyły szerokie grono klientów. Oznacza to, że muszą one spełniać szereg warunków, które są oczekiwane przez osoby, potrzebujące szybko uzyskać pieniądze.
Jakie zalety mają pożyczki online
Zastanówmy się więc, jakie zalety mają pożyczki online:
- Szybka decyzja kredytowa – firmy udzielające pożyczki online, w większości przypadków, rozpatrują złożony wniosek w ciągu kilku minut. Dzięki temu wnioskodawca szybko wie, czy dostanie pieniądze czy też nie.
- Brak ukrytych opłat – każda osoba, która składa wniosek o pożyczkę, doskonale orientuje się, jakie koszty trzeba będzie ponieść, gdy nadejdzie spłata długu. Jeżeli pożyczki zostanie spłacona w terminie, na pewno te opłaty się nie zmienią. Dodatkowo wielu z pożyczkodawców oferuje chwilówki na zasadach „bez odsetkowych”, a to znaczy, że za pierwsze zobowiązanie nie zapłacimy żadnych prowizji i odsetek (listę takich firm znajdziesz na http://soskredyt.pl).
- Minimum formalności – pożyczając pieniądze przez Internet, nie musimy przedstawiać żadnych dokumentów, zaświadczeń itp.
- Brak zabezpieczenia – pożyczki online, nie wymagają zabezpieczenia, czyli nie musimy szukać poręczyciela, czy podpisywać weksla.
- Szybka wypłata pieniędzy – jeżeli decyzja kredytowa jest pozytywna, firma pożyczkowa od razu po przyznaniu pożyczki wysyła pieniądze, na konto wnioskodawcy. Jeżeli więc pożyczkobiorca ma konto w tym samym banku co firma pożyczająca pieniądze, jest ono zasilone w ciągu kilkunastu minut.
- Duża anonimowość – ponieważ wszelkie formalności niezbędne do uzyskania pieniędzy wykonujemy online, nikt nie dowie się o tym, że znajdujemy się w kłopotach finansowych i musimy pożyczyć pieniędzy.
Reklama i jej wpływ na zaciąganie pożyczek online
Na pewno każdy zauważył, że w ostatnim czasie znacznie zwiększyła się ilość reklam namawiających nas na zaciąganie pożyczek przez Internet. Widzimy je w Internecie, w telewizji czy na naszych pocztowych skrzynkach. Czy reklamy te mają wpływ na zaciąganie pożyczek w sieci? Z całą pewnością tak. Bo przecież każde badania socjologiczne mówią, że reklamy mają duży wpływ na nasze preferencje. Więc i to działania marketingowe na pewno wpłynęły na popularność tego produktu wśród naszych rodaków
Pożyczki online są bardzo popularne wśród Polaków i nic nie wskazuje na to, by trend się ten miał zmienić. Polacy korzystają z tego produktu, między innymi dzięki zaletom wymienionym wcześniej. Ale pożyczki te, mają też i swoje wady. Trzeba tu powiedzieć zwłaszcza o ich wysokim koszcie, czy o konieczności szybkiej spłaty zadłużenia. Dlatego też, należy dobrze się zastanowić, zanim złożymy wniosek o pożyczkę przez Internet, gdyż może to się skończyć dla nas katastrofą finansową.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.