Odpowiadając na tytułowe pytanie nasuwa się wiele innych. Algorytmy wyszukiwarki Google stają się z roku na rok coraz bardziej wymagające, restrykcyjne w stosunku do stron internetowych, ponieważ Google chce aby w czołówce wyników organicznych pojawiały się wyłącznie strony dobre jakościowo, z naturalną i wartościową treścią.
Teraz tworzenie stron internetowych czy sklepów wiąże się z tym, że podczas projektowania trzeba dobrze przemyśleć każdy ruch i przewidzieć na czym będzie zależało potencjalnym klientom je odwiedzających.
Trzeba stosować przyjazne adresy URL, nie stosować zdjęć o dużych rozmiarach, prawidłowo i z głową uzupełniać wszelkie metatagi na każdej z podstron pamiętając również o tym aby się one nie powtarzały. Bardzo ważnym czynnikiem podczas tworzenia stron czy sklepów internetowych jest również zastosowanie wersji mobilnej czy responsywnej ponieważ Google zwraca na to dużą uwagę i wręcz obniża pozycje stronom które samoczynnie nie dostosowują się do wszelkich urządzeń mobilnych.
Kiedy stworzymy już stronę i ją zoptymalizujemy pod wyszukiwarkę Google może przystąpić do jej pozycjonowania, co też z roku na rok staje się coraz bardziej skomplikowane. Trzeba pozyskiwać dobrej jakości linki z wartościowych stron, nie przesadzać z anchorami w linkach skupionymi wyłącznie na frazach na jakich nam zależy ponieważ mogą przynieść wręcz odwrotny skutek w postaci obniżenia pozycji w wyszukiwarce lub ban.
Podczas optymalizacji strony internetowej bardzo ważnym parametrem na którego trzeba uważać jest „keywords density” czyli nasycenie słowami kluczowymi na stronie. Bardzo łatwo jest przesadzić z frazami na których nam szczególnie zależy i powielać je wielokrotnie na stronie, co może spowodować spadek tej frazy w wynikach organicznych wyszukiwarki.
Szybkość ładowania strony internetowej ma również dość duży wpływ na prawidłową optymalizację pod pozycjonowanie ponieważ żaden użytkownik nie chce czekać na uruchomienie się witryny. Strona internetowa powinna być przejrzysta czytelna, łatwa w obsłudze, intuicyjna i szybko się uruchamiać aby klient miał ochotę do niej wracać.
Pozycjonowanie stron to długotrwały proces wymagający ogromnej wiedzy i wyczucia w branży. Powinien być
rozpoczynany już na etapie tworzenia witryny.
Dzięki coraz większym wymaganiom Google, strony, portale czy sklepy internetowe stają się coraz bardziej
przyjazne dla użytkowników. Wymaga to większego zaangażowania i doświadczenia webmasterów ale myślę, że warto pokazać się w sieci z jak najlepszej strony.
Tutaj znajdziesz więcej informacji:
Strona internetowa: https://www.activate.pl
Zapraszamy do współpracy.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.