Gadżety reklamowe od lat odgrywają kluczowe role w kampaniach promocyjnych. Niektóre firmy wykorzystują je sporadycznie do wypromowania konkretnego produktu, dla innych to nieodłączny element każdej kampanii. Nie podlega jednak wątpliwości, że gadżety są niezbędne w dzisiejszym marketingu. Wiele z nich to przedmioty drukowane, przeznaczone na przykład do użytku biurowego, ale nie tylko. W poniższym tekście zastanawiamy się, jakiego typu gadżety sprawdzają się najlepiej i dlaczego właśnie one są skuteczne.

Praktyczne gadżety reklamowe
Specjaliści zajmujący się marketingiem są zgodni, że najskuteczniejsze są praktyczne, przydatne gadżety reklamowe. Rzecz w tym, aby odbiorca miał z nich rzeczywisty użyte. Dlaczego to tak ważne? Możliwość praktycznego zastosowania gadżetu sprawia, że:
- odbiorca, a często większe ich grono, jest w ciągłym kontakcie z logo firmy widniejącym na gadżecie
- odbiorca pozytywnie ocenia firmę, ponieważ ta realnie mu pomogła
- firma zaczyna być postrzegana jako kompetentna, dzięki trafnie dobranym gadżetom reklamowym
Praktyczne gadżety reklamowe to z pewnością na przykład kalendarze trójdzielne, wciąż często znajdujące się w ofercie drukarni internetowej. Ponadto, z pewnością skuteczne są również zakładki do książek. Trzeba jednak pamiętać, że gadżety powinny również być dostosowane do danego odbiorcy. Rzecz w tym, iż np. drukowanie zakładek ma sens, jeżeli odbiorcami gadżetów są miłośnicy czytelnictwa. Z pewnością będą oni regularnie korzystali z otrzymanych zakładek, jednak jeśli odbiorca nie przepada za słowem pisanym, zakładka nie będzie dla niego dobrym prezentem.
Podstawowe wyposażenie biura i nie tylko
Warto zwrócić uwagę na fakt, że rolę gadżetów reklamowych w pewnym stopniu pełnią również materiały, które są na co dzień potrzebne w biurze lub też w obsłudze klienta. Mowa tutaj choćby o notesach, teczkach czy katalogach. Wymienione materiały, jak i wiele innych, są niezbędne w każdym biurze, ponadto znajdują się również na stanowiskach obsługi klienta. Co więcej, kartki z notesu, jak i całe teczki, często są wręczane klientom. Na kartkach zapisuje się np. numery telefonów, a do teczek wkłada się dokumenty, takie jak podpisane umowy i inne. Tym samym są to materiały doskonale spełniające się jako gadżety reklamowe zwiększające rozpoznawalność firmy. Obowiązkowo zatem drukarnia internetowa wykonująca powyższe materiały powinna zamieszczać na nich nadruki z logo i nazwą danej firmy. Dobrym pomysłem jest również umieszczenie tam danych kontaktowych przedsiębiorstwa.
Kompleksowa drukarnia internetowa
Decydując się na zakup materiałów reklamowych, jak i materiałów biurowych pełniących dodatkowo funkcje reklamowe, warto wybrać drukarnię, która wykona wszystkie te elementy, taką jak np. cuddruk.pl. Zwyczajnie szkoda marnować czas na współpracę z kilkoma podmiotami. Dokonywanie zamówień w kilku miejscach jest także po prostu nieopłacalne finansowo. Rzecz w tym, iż przy większych zamówieniach drukarnia internetowa często oferuje zniżki lub też dodatkowe darmowe usługi. Jeżeli natomiast zamówienie zostanie podzielone na kilka części i zrealizowane w kilku miejscach, nie ma co liczyć na jakiekolwiek upusty.
Wpisy promowane
- Integracja procesów księgowych z wykorzystaniem ERP enova365: Możliwości i korzyści.System enova365 jest innowacyjnie zaprojektowanym narzędziem, które działa jako oprogramowanie ERP na potrzeby realizacji różnych procesów księgowych. Jego dużą zaletą ...
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.