Gadżety reklamowe od lat odgrywają kluczowe role w kampaniach promocyjnych. Niektóre firmy wykorzystują je sporadycznie do wypromowania konkretnego produktu, dla innych to nieodłączny element każdej kampanii. Nie podlega jednak wątpliwości, że gadżety są niezbędne w dzisiejszym marketingu. Wiele z nich to przedmioty drukowane, przeznaczone na przykład do użytku biurowego, ale nie tylko. W poniższym tekście zastanawiamy się, jakiego typu gadżety sprawdzają się najlepiej i dlaczego właśnie one są skuteczne.
Praktyczne gadżety reklamowe
Specjaliści zajmujący się marketingiem są zgodni, że najskuteczniejsze są praktyczne, przydatne gadżety reklamowe. Rzecz w tym, aby odbiorca miał z nich rzeczywisty użyte. Dlaczego to tak ważne? Możliwość praktycznego zastosowania gadżetu sprawia, że:
- odbiorca, a często większe ich grono, jest w ciągłym kontakcie z logo firmy widniejącym na gadżecie
- odbiorca pozytywnie ocenia firmę, ponieważ ta realnie mu pomogła
- firma zaczyna być postrzegana jako kompetentna, dzięki trafnie dobranym gadżetom reklamowym
Praktyczne gadżety reklamowe to z pewnością na przykład kalendarze trójdzielne, wciąż często znajdujące się w ofercie drukarni internetowej. Ponadto, z pewnością skuteczne są również zakładki do książek. Trzeba jednak pamiętać, że gadżety powinny również być dostosowane do danego odbiorcy. Rzecz w tym, iż np. drukowanie zakładek ma sens, jeżeli odbiorcami gadżetów są miłośnicy czytelnictwa. Z pewnością będą oni regularnie korzystali z otrzymanych zakładek, jednak jeśli odbiorca nie przepada za słowem pisanym, zakładka nie będzie dla niego dobrym prezentem.
Podstawowe wyposażenie biura i nie tylko
Warto zwrócić uwagę na fakt, że rolę gadżetów reklamowych w pewnym stopniu pełnią również materiały, które są na co dzień potrzebne w biurze lub też w obsłudze klienta. Mowa tutaj choćby o notesach, teczkach czy katalogach. Wymienione materiały, jak i wiele innych, są niezbędne w każdym biurze, ponadto znajdują się również na stanowiskach obsługi klienta. Co więcej, kartki z notesu, jak i całe teczki, często są wręczane klientom. Na kartkach zapisuje się np. numery telefonów, a do teczek wkłada się dokumenty, takie jak podpisane umowy i inne. Tym samym są to materiały doskonale spełniające się jako gadżety reklamowe zwiększające rozpoznawalność firmy. Obowiązkowo zatem drukarnia internetowa wykonująca powyższe materiały powinna zamieszczać na nich nadruki z logo i nazwą danej firmy. Dobrym pomysłem jest również umieszczenie tam danych kontaktowych przedsiębiorstwa.
Kompleksowa drukarnia internetowa
Decydując się na zakup materiałów reklamowych, jak i materiałów biurowych pełniących dodatkowo funkcje reklamowe, warto wybrać drukarnię, która wykona wszystkie te elementy, taką jak np. cuddruk.pl. Zwyczajnie szkoda marnować czas na współpracę z kilkoma podmiotami. Dokonywanie zamówień w kilku miejscach jest także po prostu nieopłacalne finansowo. Rzecz w tym, iż przy większych zamówieniach drukarnia internetowa często oferuje zniżki lub też dodatkowe darmowe usługi. Jeżeli natomiast zamówienie zostanie podzielone na kilka części i zrealizowane w kilku miejscach, nie ma co liczyć na jakiekolwiek upusty.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.