Postępująca cyfryzacja i świadczenie usług w dziale e-commerce wymagają sporej elastyczności i poszukiwania nowych rozwiązań dla branży marketingu. W jaki sposób skutecznie możemy przenieść nasze działania do przestrzeni internetowej?
Na rynku pracy zachodzą dynamiczne zmiany. Coraz więcej branż decyduje się, częściowo lub całkowicie, przenieść swoją pracę z tradycyjnego biura do „sieci”. Powszechny akces do urządzeń mobilnych oraz Internetu powoduje możliwość „bycia dostępnym ” prawie 24 godziny na dobę. Zarówno pracodawcy jak i pracownicy chętnie wykorzystują tę możliwość, zachwalając elastyczny czas działania i możliwość zdalnego wykonywania obowiązków zawodowych. Taka opcja wydaje się być wykorzystywana nie tylko przez freelancerów czyli tak zwanych „wolnych strzelców”, świadczących swoje usługi wielu klientom jednocześnie, ale i osoby, które do tej pory pracowały stacjonarnie, a z różnych przyczyn przenoszą swoje działania do sieci.
W związku z rozwojem nowych technologii, wiele dziedzin — w tym marketing — musi dopasowywać się do zmieniającej się rzeczywistości. W obszarze wirtualnych technologii powstają nowe kierunki rozwoju takie jak marketing internetowy czy social media marketing. Z drugiej strony tradycyjne odsłony marketingu również ulegają przeobrażeniu, wykorzystując możliwości jakie oferuje im otwarty internetowy rynek. Przykładem odpowiedzi na zmieniające się trendy może być platforma Cocreate, dająca możliwość wirtualnego zaprezentowania się zarówno klientom jak i wykonawcom.
Z doświadczenia wiadomo, że rosnąca konkurencyjność w obszarze usług marketingowych wymaga samodzielnego zdobywania wiedzy i nieustannego poszerzania swoich kompetencji zawodowych. Jeżeli chcemy dobrze zarządzać swoją firmą, musimy orientować się w trendach i mechanizmach rządzących działaniami marketingowymi. Jeśli oferujemy usługi marketingowe i nie chcemy utonąć w morzu konkurencji, nasza oferta powinna być naprawdę konkurencyjna. Dzięki modułowi e-learningowemu w Cocreate wiedza niezbędna do rozwoju działalności w obszarze działań marketingowych jest na wyciągnięcie ręki. Wystarczy uzyskać dostęp do platformy i wcielić zawarte w niej wskazówki w życie.
Wybierając oferty marketingowe dla naszej firmy możemy utknąć w gąszczu ogłoszeń. Jeżeli stoimy po drugiej stronie barykady oferując swoje usługi, często zastanawiamy się jak dotrzeć do jak największej liczby klientów. Platforma Cocreate daje możliwość zaprezentowania się potencjalnym klientom w jak najbardziej uczciwy i przejrzysty sposób — po zapoznaniu się z ofertą to klient decyduje z kim chce współpracować. Cocreate udostępnia więc kompleksowe narzędzie do realizacji działań marketingowych w sieci.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...