Postępująca cyfryzacja i świadczenie usług w dziale e-commerce wymagają sporej elastyczności i poszukiwania nowych rozwiązań dla branży marketingu. W jaki sposób skutecznie możemy przenieść nasze działania do przestrzeni internetowej?
Na rynku pracy zachodzą dynamiczne zmiany. Coraz więcej branż decyduje się, częściowo lub całkowicie, przenieść swoją pracę z tradycyjnego biura do „sieci”. Powszechny akces do urządzeń mobilnych oraz Internetu powoduje możliwość „bycia dostępnym ” prawie 24 godziny na dobę. Zarówno pracodawcy jak i pracownicy chętnie wykorzystują tę możliwość, zachwalając elastyczny czas działania i możliwość zdalnego wykonywania obowiązków zawodowych. Taka opcja wydaje się być wykorzystywana nie tylko przez freelancerów czyli tak zwanych „wolnych strzelców”, świadczących swoje usługi wielu klientom jednocześnie, ale i osoby, które do tej pory pracowały stacjonarnie, a z różnych przyczyn przenoszą swoje działania do sieci.
W związku z rozwojem nowych technologii, wiele dziedzin — w tym marketing — musi dopasowywać się do zmieniającej się rzeczywistości. W obszarze wirtualnych technologii powstają nowe kierunki rozwoju takie jak marketing internetowy czy social media marketing. Z drugiej strony tradycyjne odsłony marketingu również ulegają przeobrażeniu, wykorzystując możliwości jakie oferuje im otwarty internetowy rynek. Przykładem odpowiedzi na zmieniające się trendy może być platforma Cocreate, dająca możliwość wirtualnego zaprezentowania się zarówno klientom jak i wykonawcom.
Z doświadczenia wiadomo, że rosnąca konkurencyjność w obszarze usług marketingowych wymaga samodzielnego zdobywania wiedzy i nieustannego poszerzania swoich kompetencji zawodowych. Jeżeli chcemy dobrze zarządzać swoją firmą, musimy orientować się w trendach i mechanizmach rządzących działaniami marketingowymi. Jeśli oferujemy usługi marketingowe i nie chcemy utonąć w morzu konkurencji, nasza oferta powinna być naprawdę konkurencyjna. Dzięki modułowi e-learningowemu w Cocreate wiedza niezbędna do rozwoju działalności w obszarze działań marketingowych jest na wyciągnięcie ręki. Wystarczy uzyskać dostęp do platformy i wcielić zawarte w niej wskazówki w życie.
Wybierając oferty marketingowe dla naszej firmy możemy utknąć w gąszczu ogłoszeń. Jeżeli stoimy po drugiej stronie barykady oferując swoje usługi, często zastanawiamy się jak dotrzeć do jak największej liczby klientów. Platforma Cocreate daje możliwość zaprezentowania się potencjalnym klientom w jak najbardziej uczciwy i przejrzysty sposób — po zapoznaniu się z ofertą to klient decyduje z kim chce współpracować. Cocreate udostępnia więc kompleksowe narzędzie do realizacji działań marketingowych w sieci.
Wpisy promowane
- Co robić, aby się nie wypalić, pracując wiele lat w jednej firmie?Wieloletnia praca w jednej firmie najczęściej na tym samym stanowisku może prowadzić do wypalenia, wskutek czego stracisz cały zapał do ...
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.