Ekskluzywne gadżety firmowe wyznacznikiem prestiżu

Kubki z logo firmy, pendrive`y, a nawet zegarki i pióra wieczne – specjaliści ds. marketingu w dużych firmach prześcigają się w pomysłach na najciekawsze gadżety firmowe. Dzięki nim firma zwiększa swoją rozpoznawalność w grupie obecnych i potencjalnych klientów, a ponadto może budować pozytywny wizerunek w ich świadomości. Gadżety firmowe mogą stać się wyznacznikiem prestiżu, jeśli ich typ, marka i sposób wykonania będą stały na najwyższym poziomie. 

Ekskluzywne gadżety firmowe wyznacznikiem prestiżu

141777552160979200Kubki z logo firmy, pendrive`y, a nawet zegarki i pióra wieczne – specjaliści ds. marketingu w dużych firmach prześcigają się w pomysłach na najciekawsze gadżety firmowe. Dzięki nim firma zwiększa swoją rozpoznawalność w grupie obecnych i potencjalnych klientów, a ponadto może budować pozytywny wizerunek w ich świadomości. Gadżety firmowe mogą stać się wyznacznikiem prestiżu, jeśli ich typ, marka i sposób wykonania będą stały na najwyższym poziomie.

Efektywne budowanie wizerunku firmy

Wykorzystywanie w toku prowadzenia działań marketingowych, w tym stricte wizerunkowych, gadżetów opatrzonych marką firmy jest standardem w promowaniu działalności. Gadżety są tanie w zastosowaniu, a pozwalają na ugruntowanie pozycji firmy na rynku. Za każdym razem, gdy klient lub kontrahent korzysta z gadżetu z logo naszej firmy, przypomina sobie o niej i jest przychylniej do niej nastawiony.

Według Philipa Kotlera, guru amerykańskiego marketingu, gadżetem reklamowym są drobne przedmioty, które klienci otrzymują jako upominki od firmy. Z kolei autor książki „Reklama. Techniki skutecznej perswazji”, Wojciech Budzyński wskazuje, że gadżet powinien mieć pewien związek z ofertą firmy lub z nią samą.

Znacznie szybciej klient ponowi zakup produktów danej marki, jeśli dysponuje jej gadżetem, ponieważ będzie ją znał i dobrze kojarzył, niż produkty nieznanej firmy. Gadżet powinien być dobrze dobrany do oczekiwań i gustów klientów. O ile w promocji bezpośredniej, prowadzonej w gronie klientów detalicznych sprawdzają się gadżety w postaci kubków, długopisów, smyczy czy breloków, o tyle w kontaktach z klientami o statusie VIP i partnerami handlowymi, nie będą one tak dobrze postrzegane.

Jeśli pragniesz docenić swoich klientów i dać im odczuć, że są bardzo ważni dla Twojej firmy, powinieneś podarować im ekskluzywny gadżet, by poczuli się wyróżnieni – zaznacza właściciel wrocławskiej agencji reklamowej AdForce, Miłosz Konieczny. Agencja oferuje swoim klientom gadżety reklamowe w postaci artykułów eleganckich, ekskluzywnych i markowych, kierowanych do kadr kierowniczych, potencjalnych inwestorów, ważnych kontrahentów i klientów o statusie VIP-owskim. Na specjalne okazje agencja oferuje unikatowe gadżety ekskluzywnych marek: Ungaro, Cerruti 1881, Nina Ricci, Christian Lacroix, Cacharel czy Victorinox.

Gadżety budujące prestiż

Ważny klient poczuje się doceniony przez firmę, jeśli otrzyma wartościowy prezent. Może on zaowocować budowaniem jak najlepszych relacji z kontrahentami i klientami.

Drogie prezenty ekskluzywnych marek w postaci gadżetów firmowych mogą być wręczane w nagrodę najlepszym pracownikom – wysoce zaangażowanych w wykonywaną pracę. Praktyczny upominek promocyjny, np. zegarek czy perfumy, będą jednocześnie bardzo atrakcyjnym nośnikiem reklamy i wyznacznikiem prestiżu.

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry