Ekspres do kawy do biura – dzierżawa czy zakup?

Aromatyczna, smaczna i świeżo palona kawa to dla niektórych niezbędny element podczas każdego poranka. Wszystko to za sprawą właściwości napoju, które mają za zadanie poprawić koncentrację oraz energię. Z pewnością w żadnej firmie czy biurze nie powinno zabraknąć ekspresu do kawy. Lepiej jednak kupić ekspres do kawy czy skorzystać z możliwości dzierżawy? Które rozwiązanie się opłaca? Sprawdź wszystkie nasze wskazówki, czytając poniższy artykuł.

Ekspres do kawy do biura – dzierżawa czy zakup? 1

Dzierżawa ekspresy do biura – czy warto?

Coraz więcej firm oraz biur decyduje się na dzierżawę ekspresu do kawy. Z czego to wynika? Wiele osób uważa, że rozwiązanie to jest dużo korzystniejsze niż zakup urządzenia na własność. Zakup profesjonalnego ekspresu do biura wiążę się przede wszystkim ze sporym wydatkiem, gdzie nawet zaliczenie go do kosztów firmowych mocno wpłynie na budżet firmy. Jakie zatem mamy zalety dzierżawy ekspresu do kawy? Dzierżawa ekspresu do biura obniża koszty, ponieważ ponosimy wydatek miesięczny określonej kwoty, co pozwala nam opłacić wynajem ekspresu. Nie wpływa to zatem tak znacząco na budżet przedsiębiorstwa, a jednocześnie możemy cieszyć się pyszną i aromatyczną kawę, a dodatkowo nowoczesnym sprzętem.

Do największych zalet tego rozwiązania można zaliczyć brak kosztów związanych z serwisowaniem ekspresu, ponieważ wliczone zostaje to w cenę wynajmu urządzenia. W sytuacji, gdy sprzęt przestaje działać firma, od której wynajmujemy ekspres, pojawia się, aby wszelkie usterki usunąć. W przypadku, gdy naprawa jest długotrwała – oferują ekspres zastępczy.

Dzierżawa ekspresu do kawy do biura to także możliwość wyboru urządzenia, które jest przede wszystkim dopasowane do naszych potrzeb, preferencji pracowników i całej firmy. Niektóre z firm, chcąc kupić ekspres do kawy, decyduje się na zakup urządzenia gorszej jakości, aby nieco zmniejszyć koszty. Dzierżawa to zdecydowanie łatwiejszy sposób, dzięki czemu możemy cieszyć się profesjonalnym ekspresem, a po upływie okresu wynajmu nawet go odkupić, ale oczywiście po niższej cenie.

Zakup ekspresu do kawy – wady i zalety

Mimo popularności rozwiązania, jakim jest dzierżawa ekspresu do biura, w dalszym ciągu firmy wolą bezpośredni zakup urządzenia na własność. Musimy jednak mieć na uwadze fakt, że dochodzi do uszkodzeń sprzętu czy awarii, gdzie jesteśmy zmuszeni samodzielnie zająć się naprawą. Wiążę się z to ze znalezieniem odpowiedniej firmy oraz ponoszeniem dodatkowych kosztów. Ponadto, gdy usterka będzie wymagała długiej naprawy, to nie zawsze dostaniemy urządzenie zastępcze.

Firmy decydują się na zakup ekspresu, aby mieć urządzenie na własność i uważają, że dokonanie jednego, ale dużego wydatku jest bardziej opłacalne. Zdecydowanie ekspres do kawy do biura dzierżawa jest korzystnym rozwiązaniem i w dodatku bardzo wygodnym.

Ile kosztuje dzierżawa ekspresu do kawy?

Dzierżawa ekspresu do biura rozpoczyna się od wyboru odpowiedniego modelu, który będzie odpowiadał potrzebom firmy. Cena za wynajem urządzenia uzależniona jest od okresu dzierżawy, a także modelu, który zdecydujemy się wybrać. Co ważne i o czym już wspomnieliśmy – dokonujemy tylko opłaty co miesiąc, a nie za cały okres rozliczeniowy. Dlatego z pewnością dużo wygodniejsze i korzystniejsze jest rozwiązanie zapłaty co miesiąc. Ceny różnią się w zależności od wyboru firmy oraz rodzaju wybranego ekspresu.

źródło zdjęcia: freepik.com

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top