Twórcy Firma 2.0 stawiają na jakość i całościowe podejście. Oferują firmom zintegrowane rozwiązanie pozwalające na kompleksowe zarządzenie. Pytanie tylko czy to nie za wiele na raz?
Platforma internetowa Firma 2.0 to rozwiązanie, które zwiększa efektywność zarządzania obiegiem dokumentów, wspomaga procesy administracyjne oraz usprawnia wewnętrzną komunikację w firmie. Firma 2.0 została stworzona z myślą o firmach poszukujących gotowych rozwiązań intranetowych – przeczytać można na stronach serwisu.
Autorem projektu jest spółka Logito, działająca w obszarze usług i technologii internetowych, których głównym celem jest wsparcie procesów biznesowych dla firm i instytucji publicznych. Zespół współtworzący platformę dotychczas pracował nad wdrożeniem, integracją oraz utrzymywaniem systemów w wielu branżach, m.in. finansowej, motoryzacyjnej, budowlanej, a także nad rozwiązaniami dla administracji publicznej. Firma 2.0 jest współfinansowana ze środków unijnych w ramach działania 8.1.
Od dość dawna mamy w swojej ofercie autorski system elektronicznego obiegu dokumentów Logito. Obserwując rynek i najczęściej pojawiające się sugestie klientów stworzyliśmy alternatywę w wersji dostępnej w modelu SaaS – aplikację Firma 2.0. Takie rozwiązanie łączy w sobie najważniejsze funkcje tego typu systemów, obniżając jednocześnie wysokość inwestycji koniecznej do wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów w firmie. Projekt Firma 2.0 został uruchomiony pod koniec 2011 roku. Prace nad nim trwały ok. dwóch lat, natomiast najważniejsze funkcjonalności i mechanizmy bazowały na tych, które znaliśmy z platformy Logito, nad którą pracujemy od ponad siedmiu lat ciągle ją udoskonalając – powiedział nam Tomasz Bukała z Logito.
Firma 2.0 oferuje dostęp do gotowych modułów:
- obieg dokumentów (ewidencja, obieg oraz pełny monitoring pism przychodzących oraz wewnętrznych);
- obieg faktur (rejestracja faktur kosztowych wraz z elektronicznym opisywaniem faktur oraz przekazywaniem ich do zapłaty);
- rejestracja umów (tworzenie elektronicznej bazy umów podpisywanych z klientami);
- wnioski urlopowe (elektroniczne wypełnianie wniosków urlopowych wraz z ich akceptacją);
- intranet (tworzenie serwisu informacyjnego dla pracowników);
- blogi (prowadzenie wewnętrznych blogów przez każdego z pracowników);
- kalendarze (zarządzanie kalendarzem przez pracownika);
- wiki (współtworzenie intranetu przez pracownika).
Twórcy zwracają uwagę na szereg funkcjonalności platformy. Są to m.in. system uprawnień, personalizacja interfejsu (kolorystyka, własne logo, modyfikowalna strona główna), możliwość korzystania z dowolnego adresu platformy oraz rozbudowy struktury intranetu o dowolną ilość podstron. Podkreślają również dbałość o bezpieczeństwo, które zapewniać mają m.in. szyfrowanie danych (SSL), profesjonalne centrum hostingowe, codzienne kopie bezpieczeństwa.
Czym projekt wyróżniać ma się na tle konkurencji?
Jest to jeden z pierwszych tego typu serwisów oferujący obsługę zarządzania obiegiem dokumentów i informacji oraz dzielenie się wiedzą dostępny w modelu SaaS. Istnieją liczne podobne systemy instalowane na serwerach klientów, jednak z racji konieczności posiadania własnego serwera generowane przez nie koszty są na znacznie wyższym poziomie. Usługa oferowana w modelu SaaS stanowi konkurencję kosztową dla takich rozwiązań stacjonarnych – zapewniają twórcy.
Usługi serwisu dostępne są w trzech pakietach. Są one zróżnicowane pod kątem dwóch najważniejszych parametrów: ilości pracowników firmy, którzy mogą korzystać z platformy oraz ilości przestrzeni dyskowej przydzielonej do pakietu. Pakiet Silver za 50 zł miesięcznie umożliwia pracę 10 osobom i oferuje 1 GB miejsca na dysku. Pakiet Gold za 200 zł to 50 użytkowników i 10 GB przestrzeni. Najdroższy – za 2000 zł miesięcznie – pakiet Platinum nie ma limitu użytkowników i oferuje 100 GB miejsca. Dwa wyższe pakiety zapewniają również pomoc konsultantów przy uruchomieniu Firma 2.0.
Zapytaliśmy czy można się spodziewać dedykowanych projektowi aplikacji mobilnych lub desktopowych?
Myślimy nad nimi, ale wszystko zależy od zainteresowania i potrzeb użytkowników. Jeśli stwierdzą, że zamiast np. aplikacji mobilnej wolą nowe funkcjonalności – tak zrobimy – powiedział Tomasz Bukała.
Jak twórcy definiują sukces projektu?
Na ten moment projekt jest jeszcze w fazie rozwojowej i sukces jaki chcemy osiągnąć do końca roku to uruchomienie w pełni funkcjonalnego środowiska wspomagającego zarządzanie małą i średnią firmą. Tak, mamy w planach jeszcze kilka ciekawych rozwiązań, które zostaną w tym czasie dodane do systemu. Nie mamy jasno określonych celów sprzedażowych, gdyż do końca roku chcemy doprowadzić produkt do takiego stanu by klienci, którzy postanowią z niego korzystać polecali go swoim znajomym. Jest to dla nas w tym roku ważniejsze niż wysoki poziom sprzedaży. Można powiedzieć, że w tym kontekście stawiamy na jakość, a nie (jak to ma miejsce w większości obecnych na polskim rynku systemów) na ilość – dodał pan Tomasz.
To tylko część recenzji. Całość znaleźć można na Wystartowali.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.