Przedsiębiorstwa świadczące usługi dla biznesu stają przed wieloma wyzwaniami natury logistycznej i operacyjnej. Skala działalności determinuje sprawność organizacji, zwłaszcza w kontekście obsługi dużych podmiotów gospodarczych. Uzyskanie pożądanych rezultatów zależy od szeregu czynników, które firma musi doskonalić, aby systematycznie rozwijać się w stabilnym tempie. Warto brać przykład z przedsiębiorstw, które od lat świadczą usługi dla firm i obecnie są aktywne gospodarczo w kilkunastu lub kilkudziesięciu krajach. To opis idealnie pasujący do powstałego w 1966 roku Sodexo.
Sodexo – usługi dla firm z całego świata
56 krajów, ponad 100 mln obsłużonych konsumentów rocznie, 412 tysięcy pracowników na całym świecie. To tylko kilka statystyk opisujących Sodexo, czyli firmę świadczącą usługi dla biznesu. Przedsiębiorstwo powstało w latach 60. w Marsylii i od tamtego czasu stopniowo zwiększa zasięg działalności oraz dąży do pełnej profesjonalizacji. To niejako konieczność, ponieważ taka skala aktywności gospodarczej wymaga doskonałości operacyjnej i logistycznej, zarówno na poziomie lokalnym, regionalnym, jak i globalnym.
Organizację pracy wspomagają wdrażane standardy, które ułatwiają pojedynczym pracownikom podejmowanie decyzji. Usługi dla biznesu to wrażliwy obszar działalności, ponieważ klientami są podmioty mające wysokie wymagania. Oczekują perfekcyjnej realizacji zadań, aby móc uzyskiwać płynność funkcjonowania. Delegują część obowiązków na inne firmy, aby w sposób efektywniejszy dążyć do osiągania przewagi konkurencyjnej w podstawowym obszarze działania.
Sodexo oferuje usługi dla firm, które w sposób realny pomagają przedsiębiorstwom dbać o swoich pracowników. Przykładem jest chociażby dostarczanie posiłków oraz dbałość o czystość i bezpieczeństwo w budynkach należących do partnerów biznesowych. Czy to już wszystkie usługi dla biznesu? Sodexo uzupełnia swoje portfolio o rozbudowane programy i narzędzia motywacyjne.
Tajemnica sukcesu Sodexo
Szeroka oferta usług dla firm sprawia, że małe podmioty gospodarcze czasem nie dają sobie rady z obsługą klientów. Co zatem sprawia, że Sodexo potrafi od prawie 60 lat nie tylko utrzymać się na rynku, ale i zyskiwać nowych partnerów? Odpowiedzi należy szukać w zapisach dotyczących ładu korporacyjnego. Zasięg działalności skupionej na usługach dla biznesu wymógł przyjęcie spójnych zasad odnoszących się np. do kwestii etyki pracy i odpowiedzialnych praktyk. Ich sednem jest postawienie w centrum relacji z klientami i pracownikami, szacunku do ludzi oraz przejrzystości.
To fundamenty zdolne utrzymać wielokulturową strukturę organizacji, która przecież musi uwzględniać różne zwyczaje i przyzwyczajenia. Usługi dla biznesu Sodexo są dzięki tej spójnej polityce doceniane i nagradzane. Firmę wyróżnił m.in. miesięcznik Forbes w konkursie „Poland’s Best Employers 2021”. Warto zatem dowiedzieć się więcej o działalności przedsiębiorstwa i naśladować dobre praktyki, które pomagają świadczyć profesjonalne usługi dla biznesu w Polsce i w innych 55 krajach na świecie.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.