Jak usprawnić działanie oprogramowania CRM?

Opublikowano: 16 października 2020. Kategoria: Wpisy Promowane.

Systemy CRM stanowią dziś swoiste centrum dowodzenia każdego większego przedsiębiorstwa. Coraz częściej sięgają po nie również mniejsze organizacje. Nie bez powodu ten rodzaj oprogramowania jest stale udoskonalany i rozwijany. W jaki sposób usprawnić działanie oprogramowania CRM we własnym biznesie?

Jak usprawnić działanie oprogramowania CRM? 1

Wybór skalowalnego i elastycznego oprogramowania

Paradoksalnie, pierwszym krokiem do dalszych usprawnień jest wybór odpowiedniego oprogramowania. Dobry system CRM poza doskonałymi funkcjonalnościami posiada dwie istotne cechy – jest elastyczny i skalowalny, co oznacza, że może rosnąć wraz z organizacją i zmieniać się wraz ze zmianą celów biznesowych. Takie kryterium spełnia najpopularniejszy na świecie system Salesforce CRM, za którego wdrożenie i utrzymanie w Polsce odpowiada firma Craftware (https://craftware.pl/), będąca platynowym partnerem Platformy.

Continuous Integration/Continuous Delivery, czyli zbiór dobrych praktyk

Trzymając się przykładu Platformy Salesforce, warto wspomnieć o dobrych praktykach, pozwalających wyciągnąć maksimum możliwości z systemu CRM. Implementację narzędzi z obszaru dobrych praktyk oferują partnerzy wdrożeniowi platformy. W przypadku Salesforce taką usługą jest Continuous Integration/Continuous Delivery, czyli zbiór dobrych praktyk pozwalających na usprawnienie pracy, jej przyspieszenie, wyeliminowanie błędów, a w efekcie – dostarczenie kodu wysokiej jakości. Więcej na temat usługi można przeczytać na stronie: https://craftware.pl/dla-it/rozwiazania-dla-it/utrzymanie-i-rozwoj-salesforce/continuous-integration-continuous-delivery/.

Współpraca z doświadczonym partnerem

Rola partnera wdrożeniowego nie powinna ograniczać się do implementacji oprogramowania. Przedsiębiorstwo i jego cele biznesowe zmieniają się w czasie, warto więc trzymać rękę na pulsie i nadążać za nowinkami proponowanymi przez twórców platformy CRM. Pomocna w takim przypadku jest usługa Managed Service, która oznacza dostęp do stałego wsparcia ekspertów, wyspecjalizowanych w utrzymaniu i rozwoju oprogramowania. To bardzo ważne, jeśli przedsiębiorstwo chce nadążać za konkurencją i najnowszymi trendami.

Korzystanie z dostępnych rozszerzeń

Dobra platforma CRM zapewnia również dostęp do bogatej bazy rozszerzeń i aplikacji, zarówno darmowych, jak i płatnych. Wiele spośród nich oferuje naprawdę interesujące funkcje, które pomagają w jeszcze lepszym wykorzystaniu oprogramowania. Dbając o sprawne działanie systemu CRM, warto korzystać z takich rozwiązań!

Wpisy PromowaneJak usprawnić działanie oprogramowania CRM?

Podziel się!

O autorze

Wpisy Promowane

Na e-biznes.pl nie znajdziesz agresywnych form reklamowych – staramy się dostarczać Czytelnikom przede wszystkim ciekawą treść w czytelnej formie. Dlatego też proponujemy promocję Waszej firmy w formie informacji. Wpisy promowane znajdują się w lewej części strony – w bardzo rozpoznawalnym miejscu. Obok wpisu może pojawić się również logo Twojej firmy. Szczegóły znajdują w dziale Oferta.