Systemy CRM stanowią dziś swoiste centrum dowodzenia każdego większego przedsiębiorstwa. Coraz częściej sięgają po nie również mniejsze organizacje. Nie bez powodu ten rodzaj oprogramowania jest stale udoskonalany i rozwijany. W jaki sposób usprawnić działanie oprogramowania CRM we własnym biznesie?
Wybór skalowalnego i elastycznego oprogramowania
Paradoksalnie, pierwszym krokiem do dalszych usprawnień jest wybór odpowiedniego oprogramowania. Dobry system CRM poza doskonałymi funkcjonalnościami posiada dwie istotne cechy – jest elastyczny i skalowalny, co oznacza, że może rosnąć wraz z organizacją i zmieniać się wraz ze zmianą celów biznesowych. Takie kryterium spełnia najpopularniejszy na świecie system Salesforce CRM, za którego wdrożenie i utrzymanie w Polsce odpowiada firma Craftware (https://craftware.pl/), będąca platynowym partnerem Platformy.
Continuous Integration/Continuous Delivery, czyli zbiór dobrych praktyk
Trzymając się przykładu Platformy Salesforce, warto wspomnieć o dobrych praktykach, pozwalających wyciągnąć maksimum możliwości z systemu CRM. Implementację narzędzi z obszaru dobrych praktyk oferują partnerzy wdrożeniowi platformy. W przypadku Salesforce taką usługą jest Continuous Integration/Continuous Delivery, czyli zbiór dobrych praktyk pozwalających na usprawnienie pracy, jej przyspieszenie, wyeliminowanie błędów, a w efekcie – dostarczenie kodu wysokiej jakości. Więcej na temat usługi można przeczytać na stronie: https://craftware.pl/dla-it/rozwiazania-dla-it/utrzymanie-i-rozwoj-salesforce/continuous-integration-continuous-delivery/.
Współpraca z doświadczonym partnerem
Rola partnera wdrożeniowego nie powinna ograniczać się do implementacji oprogramowania. Przedsiębiorstwo i jego cele biznesowe zmieniają się w czasie, warto więc trzymać rękę na pulsie i nadążać za nowinkami proponowanymi przez twórców platformy CRM. Pomocna w takim przypadku jest usługa Managed Service, która oznacza dostęp do stałego wsparcia ekspertów, wyspecjalizowanych w utrzymaniu i rozwoju oprogramowania. To bardzo ważne, jeśli przedsiębiorstwo chce nadążać za konkurencją i najnowszymi trendami.
Korzystanie z dostępnych rozszerzeń
Dobra platforma CRM zapewnia również dostęp do bogatej bazy rozszerzeń i aplikacji, zarówno darmowych, jak i płatnych. Wiele spośród nich oferuje naprawdę interesujące funkcje, które pomagają w jeszcze lepszym wykorzystaniu oprogramowania. Dbając o sprawne działanie systemu CRM, warto korzystać z takich rozwiązań!
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.