Jak usprawnić działanie oprogramowania CRM?

Systemy CRM stanowią dziś swoiste centrum dowodzenia każdego większego przedsiębiorstwa. Coraz częściej sięgają po nie również mniejsze organizacje. Nie bez powodu ten rodzaj oprogramowania jest stale udoskonalany i rozwijany. W jaki sposób usprawnić działanie oprogramowania CRM we własnym biznesie?

Jak usprawnić działanie oprogramowania CRM? 1

Wybór skalowalnego i elastycznego oprogramowania

Paradoksalnie, pierwszym krokiem do dalszych usprawnień jest wybór odpowiedniego oprogramowania. Dobry system CRM poza doskonałymi funkcjonalnościami posiada dwie istotne cechy – jest elastyczny i skalowalny, co oznacza, że może rosnąć wraz z organizacją i zmieniać się wraz ze zmianą celów biznesowych. Takie kryterium spełnia najpopularniejszy na świecie system Salesforce CRM, za którego wdrożenie i utrzymanie w Polsce odpowiada firma Craftware (https://craftware.pl/), będąca platynowym partnerem Platformy.

Continuous Integration/Continuous Delivery, czyli zbiór dobrych praktyk

Trzymając się przykładu Platformy Salesforce, warto wspomnieć o dobrych praktykach, pozwalających wyciągnąć maksimum możliwości z systemu CRM. Implementację narzędzi z obszaru dobrych praktyk oferują partnerzy wdrożeniowi platformy. W przypadku Salesforce taką usługą jest Continuous Integration/Continuous Delivery, czyli zbiór dobrych praktyk pozwalających na usprawnienie pracy, jej przyspieszenie, wyeliminowanie błędów, a w efekcie – dostarczenie kodu wysokiej jakości. Więcej na temat usługi można przeczytać na stronie: https://craftware.pl/dla-it/rozwiazania-dla-it/utrzymanie-i-rozwoj-salesforce/continuous-integration-continuous-delivery/.

Współpraca z doświadczonym partnerem

Rola partnera wdrożeniowego nie powinna ograniczać się do implementacji oprogramowania. Przedsiębiorstwo i jego cele biznesowe zmieniają się w czasie, warto więc trzymać rękę na pulsie i nadążać za nowinkami proponowanymi przez twórców platformy CRM. Pomocna w takim przypadku jest usługa Managed Service, która oznacza dostęp do stałego wsparcia ekspertów, wyspecjalizowanych w utrzymaniu i rozwoju oprogramowania. To bardzo ważne, jeśli przedsiębiorstwo chce nadążać za konkurencją i najnowszymi trendami.

Korzystanie z dostępnych rozszerzeń

Dobra platforma CRM zapewnia również dostęp do bogatej bazy rozszerzeń i aplikacji, zarówno darmowych, jak i płatnych. Wiele spośród nich oferuje naprawdę interesujące funkcje, które pomagają w jeszcze lepszym wykorzystaniu oprogramowania. Dbając o sprawne działanie systemu CRM, warto korzystać z takich rozwiązań!

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top