Aby strona internetowa, którą prowadzimy, zdobyła popularność, nie wystarczy, że będziemy zamieszczać na niej atrakcyjne teksty lub oferować wysokiej jakości towary i usługi. Konieczne jest również pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach internetowych. Warto to zadanie powierzyć profesjonalistom. Podpowiadamy, w jaki sposób wybrać firmę do pozycjonowania stron w Google.
Dlaczego pozycjonowanie stron www w Google jest tak istotne?
Na czym polega pozycjonowanie stron internetowych można doczytać we wpisie zatytułowanym „Czym jest pozycjonowanie stron w Google?„. Jeżeli Państwo jeszcze nie czytali tego wpisu, zachęcamy zacząć od niego – stanowi on prawdziwe kompendium wiedzy na temat pozycjonowania i zanim zdecydują się Państwo na wybór firmy, której zlecą zadanie, warto zapoznać się z tą tematyką.
W wyniku pozycjonowania strona internetowa będzie wyświetlała się na pierwszych pozycjach w wyszukiwarkach – to sprawi, że po wpisaniu odpowiednich haseł w Google osoby zainteresowane daną tematyką bez problemu będą mogły odnaleźć Państwa stronę. Zdecydowana większość użytkowników przegląda wyłącznie kilka pierwszych wyników wyszukiwania w Google – z tego powodu jest niezwykle istotnym, by Państwa strona internetowa znalazła się właśnie wśród nich.
Dobór odpowiednich fraz kluczowych
Dobór odpowiednich fraz kluczowych jest kwestią kluczową dla powodzenia procesu pozycjonowania stron. Firma, której zlecą Państwo to zadanie, nie powinna ich Państwu narzucać – raczej doradzić, wcześniej dowiadując się, jaki jest Państwa biznes i strategia marketingowa. Dobrze, jeśli umowa przewiduje możliwość zmiany słów kluczowych w trakcie procesu pozycjonowania strony i nie traktuje tego jako zerwania współpracy.
Audyt strony i optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych
Pozycjonowanie stron internetowych zawsze powinno być poprzedzone rzetelnym audytem strony. Należy pamiętać o tym, że pozycjonowanie stron www w Google często nie ma sensu, bez przeprowadzenia ich optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych. W ramach audytu sprawdzana jest konstrukcja strony oraz poprawność takich elementów jak kod html czy zastosowane oprogramowanie. Zawsze warto dowiedzieć się, jakie elementy będą sprawdzane w ramach audytu.
Raporty z wykonywanej pracy
Zlecając pozycjonowanie stron internetowych, chcemy mieć na bieżąco kontrolę nad tym, jakie są efekty wykonywanej pracy. Z tego powodu przed podpisaniem umowy warto ustalić formę i częstotliwość udostępniania raportów (na przykład raz w miesiącu). Warto ustalić, co będą zawierały raporty.
Zaufaj profesjonalistom z doświadczeniem
Zanim zdecydujemy się na konkretną ofertę, zawsze warto sprawdzić, kto pracuje dla firmy, której chcemy zlecić wykonanie usługi. Dobrze, jeśli będzie to firma zatrudniająca ekspertów z dużym doświadczeniem. Z całą pewnością nie powinniśmy nigdy kierować się wyłącznie kryterium najniższej ceny – najtańsze oferty bardzo często składają osoby półamatorsko zajmujące się pozycjonowaniem niszowych blogów.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.