Kantory internetowe cieszą się coraz większą popularnością. Trudno się dziwić – korzystanie z ich usług wiąże się z licznymi korzyściami.
Wirtualnej wymiany walut dokonać można m.in. w kantorze internetowym Fritz Exchange, wyrastającym na lidera tego rynku. Oferuje on szybkie, wygodne i korzystne cenowo rozwiązania, które zadowolić powinny wielu klientów – niezależnie od tego, czy są osobami prywatnymi, czy przedstawicielami firm.
Jak to działa?
Rozpocząć należy od zarejestrowania się na platformie Fritz Exchange. Założone konto indywidualne, zasilone stosownymi środkami, posłuży do sprzedaży i zakupu walut. W przypadku konieczności dokonania przewalutowania, wystarczy zalogować się na swoim koncie, wybrać interesującą nas walutę oraz określić kwotę, wybrać aktualny kurs i sfinalizować transakcję. Bez wychodzenia z biura czy domu, bez zbędnej straty czasu.
Co ważne – założenie i prowadzenie konta we Fritz Exchange jest bezpłatne, bez dodatkowych opłat wykonywane są również przelewy do najpopularniejszych banków w Polsce. Inne prowizje nie są pobierane.
Kluczem – spread
Spread jest różnicą pomiędzy kursem (ceną) zakupu oraz kursem (ceną) sprzedaży waluty. To on zapewnia zyski funkcjonującym kantorom, może jednak również wpłynąć na oszczędności klientów.
Jak to działa? Kantory stacjonarne i banki, ze względu na charakter swojej działalności – np. ograniczony zasięg działania – posługują się wyższą prowizją zawartą w spreadzie. Marża, która jest przez nie nakładana, oscyluje wokół 2,5-5%. Z kolei kantory internetowe wyróżniają bardzo szerokie możliwości docierania do klientów. Pozwala im to utrzymywać niższy spread, a w konsekwencji – oferować bardziej korzystne kursy.
W odniesieniu do popularnych walut spready wynoszą zazwyczaj kilka groszy, natomiast w stacjonarnych placówkach lub bankach – kilkanaście lub kilkadziesiąt. Przez to nawet niewielkie transakcje w kantorach internetowych wiązać się będą z odczuwalnymi korzyściami, a oszczędności będą rosnąć wraz z wysokością przewalutowywanej kwoty.
Przykładem niech będzie kantor internetowy Fritz Exchange. Jego spread jest nawet kilkadziesiąt groszy niższy niż ten narzucany przez banki czy stacjonarne placówki. Ponadto kursy ustalane są na bieżąco, w odniesieniu do światowego rynku Forex oraz automatycznie aktualizowane.
Kantor internetowy – dla kogo?
Fritz Exchange swoją ofertą z pewnością usatysfakcjonuje przedsiębiorców, którzy cenią swój czas i oczekują najwyższej jakości obsługi. O ich interesy dbają trzy grupy ekspertów: dealerzy walutowi/traderzy (dostarczają firmom merytorycznych i bieżących informacji na temat sytuacji rynkowej), specjaliści z Biura Obsługi Klienta (zapewniają wsparcie w zakresie posługiwania się platformą) oraz doradcy ds. rynków finansowych. Rola tych ostatnich jest niezwykle istotna – zajmują się przede wszystkim negocjacjami wysokości spreadu oraz dedykowanymi ofertami dla firm.
Dodatkowe negocjacje ceny kursów, skierowane do przedsiębiorców, pozwolą zredukować koszty stałe działalności i usprawnić funkcjonowanie firmy. Tak jak i możliwość przelewania wymienionych środków bezpośrednio do kontrahenta.
Niemniej zadowolone z usług Fritz Exchange powinny być osoby pracujące zagranicą, ale przekazujące część zarobionych środków, np. swojej rodzinie pozostającej w kraju. Podstawą będą tu oszczędności, bezpieczeństwo oraz wygoda. Brak konieczności wychodzenia z domu oraz szybkość dokonywania transakcji (aż 90% ze wszystkich transakcji realizowanych jest przez internetowy kantor Fritz Exchange w ciągu 15 minut!), w połączeniu z najbardziej atrakcyjnymi kursami wymiany walut zainteresują każdego, kto zarabia w obcej walucie.
Korzyści wynikające z wymiany walut online odczują również kredytobiorcy, zmagający się z zadłużeniem w walucie innej niż złotówki. Regularnie wymieniane w ten sposób środki pozwolą na określone oszczędności – szczególnie w dłuższym okresie. Do tego: możliwość dokonywania transakcji przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, gwarancja bezpieczeństwa transakcji czy prosta i intuicyjna obsługa platformy. Dzięki takim cechom nawet kredyt walutowy może stać się mniej uciążliwy!
Postaw na doświadczenie
Fritz Exchange należy do Fritz Group, działającej od 2011 roku. Posiada ona ponad dwudziestoletnie doświadczenie w funkcjonowaniu na rynku finansowym. Fundamentem jej działalności są kompetencje. Pozwalają one na wyznaczanie trendów wirtualnej wymiany walut oraz implementację innowacji. Na przykład takich, jak kantory automatyczne – wyglądające jak bankomaty, wymieniające walutę od ręki i bez pośredników.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- BIODERMA wybiera Salestube do obsługi digital media dla czterech linii produktówNależąca do firmy NAOS marka BIODERMA wybrała należącą do Group One spółkę MarTech i e-commerce connected Salestube do obsługi w ...
- Tylko 25% lokalnych firm ma stronę internetową, a 68% Polaków szuka opiniiTylko 25% firm działających lokalnie posiada stronę internetową, podczas gdy ponad 68% Polaków szuka w sieci opinii o tych przedsiębiorstwach ...
- 45% Polaków wybiera zakupy stacjonarne z obawy o swoje daneKwestie związane z ochroną prywatności mają istotny wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Jak wynika z raportu Santander Consumer Banku „Między ...
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...