Meble biurowe – o czym pamiętać, planując zamówienie?

Opublikowano: 28 sierpnia 2017. Kategoria: Wpis Promowany.

Zmieniasz siedzibę firmy? Otwierasz filię w jednym ze śląskich miast? A może chcesz odświeżyć wizerunek swojego przedsiębiorstwa? W każdej ze wspomnianych sytuacji będziesz potrzebować mebli biurowych dla pracowników. Na co należy zwrócić uwagę, planując ich zamówienie?

O czym pamiętać?

Wybierając meble biurowe, trzeba wziąć pod uwagę kilka bardzo ważnych aspektów, wśród których najważniejsze role odgrywają: jakość, ergonomiczność oraz stylistyka. Osoba odpowiedzialna za składanie zamówienia, powinna pamiętać, że meble biurowe to elementy decydujące o wizerunku całego przedsiębiorstwa, dlatego wybór dostawcy jest kluczowy dla osiągnięcia odpowiedniego efektu.

Meble biurowe – biurka

Meble biurowe – o czym pamiętać, planując zamówienie? 1Biurko to element, na który warto zwrócić szczególną uwagę, kompletując zamówienie. To przy biurku bowiem pracownik spędza większość swojego czasu – trzeba więc postawić na ergonomiczność mebla. Regulowana wysokość, nachylenie blatu, modułowość – to tylko niektóre z cech, o których należy pamiętać, wybierając konkretne modele. Atrakcyjnym dodatkiem jest np. kanał kablowy, dzięki któremu można uporządkować przestrzeń pracy.

Meble biurowe – fotele i krzesła

Kolejnym niezwykle istotnym elementem wyposażenia pracowniczego jest fotel biurowy. Również w tym przypadku, podczas wyboru mebli należy zwrócić szczególną uwagę na ergonomię. Im więcej możliwości regulacji ma dany fotel, tym lepiej ponieważ oznacza to, że pracownik będzie mógł go w maksymalnym stopniu dostosować do kształtu swojego ciała, co pozwoli mu pracować w pozycji, która nie wpłynie negatywnie na jego zdrowie. Tak więc takie elementy jak: regulacja podłokietników, podparcia lędźwiowego, oparcia czy głębokość siedziska, są niezwykle ważne.

Meble biurowe – kontenerki z szufladami

Jeśli biurko nie posiada szuflad, obok niego powinny znaleźć się kontenerki z szufladami, dzięki którym będzie można uporządkować przestrzeń pracy. Kontenerki biurowe zwykle posiadają kółka, dzięki którym można łatwo przesuwać meble w różne miejsca, a to ułatwia sprawne zagospodarowanie przestrzeni biurowej.

Ergonomia mebli zwiększa wydajność pracy!

Planując zamówienie mebli biurowych dla pracowników, należy pamiętać, że przestrzeń biurowa jest czynnikiem, który ma duży wpływ na jakość pracy zatrudnianych osób, a coraz częściej decyduje także o tym, czy kandydat na pracownika zdecyduje się podjąć zatrudnienie. Meble biurowe powinny więc być jak najlepiej dopasowane do indywidualnych potrzeb poszczególnych pracowników, dzięki czemu nie ucierpi ich zdrowie, a praca będzie efektywniejsza.

Autor: http://www.vimexmeble.pl/

Wpisy PromowaneMeble biurowe – o czym pamiętać, planując zamówienie?

Podziel się!

O autorze

Wpisy Promowane

Na e-biznes.pl nie znajdziesz agresywnych form reklamowych – staramy się dostarczać Czytelnikom przede wszystkim ciekawą treść w czytelnej formie. Dlatego też proponujemy promocję Waszej firmy w formie informacji. Wpisy promowane znajdują się w lewej części strony – w bardzo rozpoznawalnym miejscu. Obok wpisu może pojawić się również logo Twojej firmy. Szczegóły znajdują w dziale Oferta.