Elastyczność, mobilność, rentowność, efektywność to ciąg określeń ściśle ze sobą powiązanych, których przestrzeganie wydaję się wyraźnie zwiększać szanse firmy na odniesienie sukcesu rynkowego. Na polu naszych działań indywidualnych także opieranie się na tych wytycznych może dać nam wymierne korzyści w postaci dobrego zarządzania czasem i zadowolenia z życia. A co z tym wszystkim ma wspólnego telefonia VoIP? To rozwiązanie doskonale wpasowujące się w przytoczone na wstępie wytyczne. Zapewnia możliwość kontaktu z każdego miejsca i każdego urządzenia, pozwala na oszczędności oraz daje poczucie wolności. Warto przyjrzeć się tej nowoczesnej technologii nieco bliżej.
VoIP to skrót od angielskiego terminu „Voice over Internet Protocol”, i ujmując rzecz najprościej to sposób przesyłania dźwięków mowy przez łącza internetowe. Charakter tego typu połączeń dobrze oddaje także powszechnie stosowany termin „telefonia internetowa”. Ten sposób łączenia, w odróżnieniu od klasycznych połączeń jest bardzo szybki, nowoczesny i co najważniejsze tani. Podstawowym urządzeniem jest telefon IP, pozwalający swobodnie korzystać z tego typu rozmów po bardzo atrakcyjnych stawkach krajowych i międzynarodowych. Oczywiście technika podlega bardzo dynamicznym przemianom i bez trudu można podpinać do sieci także tradycyjne telefony poprzez tzw. VoIP. Tego typu urządzenia pozwalają na szybką i tanią rewolucję technologiczną zarówno w domu jak i w firmie. Ale to nie wszystko. Jeśli tylko masz komputer stacjonarny, laptop, tablet, czy smartfona, możesz zainstalować na nich odpowiednie aplikację, które także umożliwią Ci korzystanie ze wszelkich dobrodziejstw technologii VoIP. Istotniejszą chyba kwestią wydaję się wybór usługodawcy, który zapewni naszej firmie, czy domowi dobre warunki umowy.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze formy dostarczającej nam technologię VoIP? Podstawą jest oczywiście dostęp do internetu. Standard przepustowości łączy jest coraz wyższy, co cieszy tym bardziej, że telefonia internetowa, przynajmniej w swej podstawowej formie, nie ma zbyt dużych wymagań technicznych. Czego możemy spodziewać się do usługodawcy telefonii VoIP. Duża zaletą jest wybór numeru telefonicznego stacjonarnego z wybranej samodzielnie przez nas strefy numeracyjnej. Co to oznacza? Jeżeli nasza firma ma siedzibę w Szczecinie, a najważniejsi kontrahenci pochodzą z Warszawy, to nic nie stoi na przeszkodzie, abyśmy weszli w posiadanie numeru warszawskiego. Możemy także zdecydować się na wykupienie abonamentu lub płacić za konkretne rozmowy. Pierwsza opcja pozwala na dostęp do darmowych pakietowych minut i dodatkowych usług, których wybór jest naprawdę imponujący. Do szczególnie wartych polecenia należy tzw. wirtualny fax. Dzięki niemu możemy wysyłać maile, które do klienta dotrą w postaci tradycyjnego, papierowego faxu. Co jeszcze? Pakiet IVR, których szczególnie wpłynie na postrzeganie firmy jako profesjonalisty umożliwia inteligentne zarządzanie połączeniami według ustalonych zasad, łączenia tonowego z wybranymi działami, czy też odsłuchiwanie komunikatów powitalnych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.