Można się zastanawiać po co nam centrala telefoniczna w firmie. Zatem po co? Bezsprzecznie posiadanie centrali wpływa na ocenę przez klienta. Firmy dysponujące centralką uchodzą za bardziej profesjonalne, rzetelne, solidne. Firmom handlowym opłaca się mieć centralę zarówno z powodów praktycznych jak i marketingowych, wizerunkowych. Z punktu widzenia praktycznego centrala telefoniczna ułatwia zarządzanie komunikacją, która jest połączona w jedną spójną sieć.
Zalety posiadania centrali
Centrala telefoniczna to między innymi możliwość przełączenia rozmów między telefonami wewnętrznymi, tanie połączenia wewnętrzne, opcje dodatkowe jak automatyczna sekretarka, komunikaty głosowe itp. W zależności od użytego urządzenia centrala telefoniczna może pełnić wiele innych funkcji jak zdalnego dysku, archiwizacji rozmów, czy raportowania ruchu połączeń itp. Posiadanie centralki to również korzyści wizerunkowe – profesjonalnie wykonane powitanie telefoniczne wzbudza zaufanie i przyspiesza komunikację. Wystarczy posłuchać przykładowych nagrań zapowiedzi telefonicznych: https://lektorski.pl/zapowiedzi-ivr/ – wachlarz możliwości jest bardzo szeroki. Lektor może nagrać każdy tekst zapowiedzi, ale i tutaj warto zaczerpnąć porady osoby doświadczonej. Więcej w tym przypadku nie musi oznaczać lepiej. Paradoksalnie im bardziej zwięzła treść zapowiedzi telefonicznej, tym lepiej.
Przed zakupem urządzenia warto przyjrzeć się różnym modelom z różnych półek cenowych, bo nie zawsze wyższa cena oznacza więcej korzyści. Do sprawy trzeba podejść zawsze indywidualnie. Mała firma ma mniejsze wymagania od tej dużej.
Analogowa kontra wirtualna
Analogowa centrala telefoniczna wciąż jest w użyciu, chociaż jest już przestarzała. Wymaga sztywnej infrastruktury, zarazem jest o wiele mniej zawodna i tym samym bardziej stabilna niżeli nowoczesna technologia wirtualnej centrali opartej na internecie. W małych firmach liczą się koszty, a centrala wirtualna to niemalże znikome koszty inwestycji przy wielości korzyści płynących z korzystania z systemu VoIP.
Centrala telefoniczna 2w1
Jednym z rozwiązań dedykowanych małym firmom jest centrala telefoniczna jako jedna z funkcji routera internetowego. Zakup odpowiedniego urządzenia pozwala na wpięcie do sieci kilku linii telefonicznych i konfigurację sieci wraz z takimi opcjami jak automatyczna sekretarka, faks czy połączenia głosowe oczekujące itp.
Amatorska centralka
Współczesne centrale telefoniczne nie wymagają szczególnej wiedzy i obsługi fachowców. Sami możemy z powodzeniem konfigurować ustawienia i zarządzać działaniem centrali. Im bardziej podstawowe urządzenie kupimy, tym mniej problemów nam ono przysporzy przy konfiguracji. Jeśli nie mamy zbyt wygórowanych oczekiwań i nadmiaru linii do podłączenia amatorska centrala telefoniczna winna z powodzeniem wystarczyć.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.