Nowość InPost Abonamenty!

Opublikowano: 18 marca 2020. Kategoria: Wpisy Promowane.

Firma InPost wychodzi naprzeciw oczekiwaniom przedsiębiorców z branży e-commerce, proponując Abonamenty Kurierskie. Zasada jest prosta – im więcej paczek w ciągu miesiąca wysyłasz, na tym korzystniejszą cenę jednostkową za przesyłkę możesz liczyć. Kurier dostarczy paczkę do paczkomatu lub bezpośrednio do klienta. Poznaj Abonamenty Kurierskie i sprawdź, który pakiet najlepiej sprawdzi się w Twoim przypadku!

Nowość InPost Abonamenty! 1

Kurier czy paczkomat – wybory klientów e-sklepów

Z raportu „E-commerce w Polsce 2019” przygotowanego przez Gemius wraz z Izbą Gospodarki Elektronicznej wynika, że w Polsce już 62 proc. badanych internautów kupuje w sklepach internetowych. To właśnie ta grupa klientów przy składaniu zamówienia musi wybrać sposób dostawy zakupionych produktów. Szczególnie popularne są dwie opcje – kurier, który dostarcza przesyłkę pod wskazany przez nabywcę adres (do domu lub do pracy) oraz paczkomaty.

Dostawa do domu jest szczególnie korzystna dla osób, które zamawiają cięższe produkty. Ponieważ kurier dostarcza przesyłkę pod wskazany adres, nie ma problemu z jej odbiorem. Z kolei przesyłka do paczkomatu, z którego paczkę można odebrać w dowolnym czasie, jest wygodna dla osób aktywnych zawodowo. Dla części klientów znaczenie ma również cena – paczkomat jest tańszy.

Wybory klientów dotyczące sposobu dostarczenia przesyłki nie pozostają bez wpływu na właścicieli e-sklepów. Jeszcze do niedawna faktury za dostawę paczek do paczkomatów i bezpośrednio do klientów za pośrednictwem kuriera musieli oni regulować osobno. Dziś z kolei mogą wybierać wśród wygodnych i atrakcyjnych cenowo Abonamentów Kurierskich.

Nowość InPost Abonamenty! 2

Czym są InPost Abonamenty?

Abonamenty Kurierskie zastąpiły dotychczas oferowaną przez InPost usługę jaką były Pakiety Kurierskie. Głównym powodem, dla którego firma zdecydowała się na zmianę, była chęć lepszego dopasowania się do potrzeb przedsiębiorców prowadzących sklepy internetowe. Teraz właściciele e-sklepów mogą skorzystać na jeszcze bardziej przejrzystych warunkach współpracy, niższych cenach i jednej umowie obejmującej przesyłki, które kurier dostarcza do paczkomatów i pod wskazany adres.

Jak w wielu branżach, tak i w e-commerce zauważalna jest sezonowość. Chociaż przedsiębiorcy na podstawie danych historycznych mogą określić, ile zamówień otrzymają, w praktyce muszą założyć dość duży margines. Podobnie zrobiła firma InPost, określając miesięczną liczbę paczek, które przedsiębiorcy mogą nadać po podpisaniu umowy. Dostępne są 4 Abonamenty Kurierskie:

  • Mini Firma 300 – ramach tego abonamentu przedsiębiorca może nadać od 20 do 50 paczek,
  • Midi Firma 600 – miesięczna liczba nadań to od 50 do 100 paczek,
  • Maxi Firma 1200 – w ramach tego pakietu właściciel e-sklepu będzie mógł nadać od 100 do 200 paczek,
  • Multi Firma 2400 – to pakiet stworzony z myślą o przedsiębiorcach, którzy nadają powyżej 200 przesyłek miesięcznie.

Klienci mogą wybrać abonament na 12 miesięcy i 24 miesiące. Więcej informacji znaleźć można na tej stronie internetowej: https://inpost.pl/abonamenty.

Nowość InPost Abonamenty! 3

Ile kosztuje przesyłka kurierska?

Jednym z czynników wpływających na atrakcyjność produktu dostępnego w sklepie internetowym jest koszt jego dostawy. Abonamenty Kurierskie przygotowane przez InPost wyróżniają się tym, że w żadnym cena przesyłki nie przekracza 12 zł. Przeciwnie – obowiązuje zasada, zgodnie z którą im więcej paczek przedsiębiorca wysyła, na tym korzystniejsze ceny może liczyć. Ile kosztuje przesyłka kurierska? Zgodnie z informacjami zawartymi na stronie https://inpost.pl/abonamenty-dla-firm, ceny zarówno dla umów podpisanych na rok, jak i dwa lata są takie same i wynoszą:

  • Mini Firma 300 – 300 zł miesięcznie netto (paczka paczkomatowa 8,58 zł, kurier 11,23 zł),
  • Midi Firma 600 – 600 zł miesięcznie netto (paczka paczkomatowa 8,34 zł, kurier 10,84 zł),
  • Maxi Firma 1200 – 1200 zł netto miesięcznie (paczka paczkomatowa 8,10 zł, kurier 10,28 zł),
  • Multi Firma 2400 – 2400 zł netto miesięcznie (paczka paczkomatowa 7,86 zł, a kurier 9,82 zł).

Z powyższego zestawienia wynika, że nawet początkującym przedsiębiorcom opłaca się wybrać Abonamenty Kurierskie. Po podpisaniu umowy na pakiet Mini Firma 300, właściciel sklepu internetowego otrzymuje atrakcyjniejsze ceny niż klienci indywidualni. W skali roku oznacza to już konkretne oszczędności, które można wydać choćby na marketing. Dodatkowo InPost nie przewiduje żadnych kar za zerwanie umowy, a klienci mogą w każdym momencie przejść na wyższy abonament.

Przedsiębiorca może także zamówić indywidualną ofertę abonamentu – w tym celu wystarczy skontaktować się z pracownikami działu obsługi InPost.

InPost Abonamenty – dlaczego warto z nich skorzystać?

Abonamenty Kurierskie to rozwiązanie, które powstało głównie z myślą o właścicielach sklepów internetowych. W jego ramach przedsiębiorcy mogą liczyć na:

  • jedną umowę dla paczek paczkomatowych i kurierskich – to uproszczenie formalności, które pozwala skoncentrować się na prowadzeniu biznesu,
  • stałą cenę przez cały okres trwania umowy – dzięki temu przedsiębiorca doskonale wie, ile zapłaci za przesyłki, a to ułatwia zarządzanie biznesem,
  • szybką dostawę – aż 95 proc. przesyłek dotrze do klientów już następnego dnia po nadaniu, a to oznacza pozytywne opinie klientów,
  • promocyjne ceny na usługę COD (przesyłki za pobraniem) – ta forma przesyłek jest popularna wśród klientów sklepów internetowych,
  • dostęp do dedykowanej opieki posprzedażowej oraz własnego konta, na którym możliwe jest śledzenie nadanych paczek.

Przedsiębiorcy nie ponoszą też żadnych dodatkowych kosztów związanych z transportem. Jak podaje InPost na swojej stronie internetowej, opłata paliwowa jest już wliczona w cenę abonamentu. Dodatkowo przedsiębiorca może korzystać z darmowych podjazdów kurierskich – jeżeli istnieje taka konieczność, kurier może podjeżdżać nawet codziennie.

Wysyłasz paczki? Dowiedz się, jak poprawnie zapakować przesyłkę

Na konkurencyjność sklepu internetowego wpływa kilka czynników. Są to przede wszystkim dobrej jakości produkty w przystępnych cenach, szybkość realizacji zamówienia i sposób dostarczenia przesyłki. Klienci oczekują, że zamówione rzeczy dotrą do nich w stanie nienaruszonym. Jak zapakować paczkę, aby kurier mógł ją dostarczyć pod wskazany adres bez uszkodzeń? Okazuje się, że i na tym obszarze przedsiębiorcy mogą liczyć na wsparcie firmy InPost.

Każdy przedsiębiorca, który wysyła sprzedane produkty za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost, może liczyć na dostęp do aplikacji Manager Paczek. Jest ona intuicyjna w obsłudze i pozwala gromadzić informacje o wszystkich wysłanych przesyłkach w jednym miejscu. Dodatkowo przez tę aplikację przedsiębiorcy mogą zamówić opakowania i materiały eksploatacyjne, dzięki którym jeszcze sprawniej przygotują paczki, które następnie odbierze kurier.

Jak zapakować przesyłkę, by została ona dostarczona do odbiorcy w dobrym stanie? Istnieje kilka prostych zasad, o których warto pamiętać:

  • opakowanie należy dobrać, kierując się wielkością wysyłanego towaru,
  • jeżeli w opakowaniu pozostaje pusta przestrzeń, to należy ją wypełnić, korzystając np. z folii bąbelkowej,
  • należy dobrze zakleić karton, by jego przypadkowe otwarcie nie było możliwe.

Zastosowanie się do powyższych wskazówek sprawi, że kurier nie będzie miał problemu z dostarczeniem przesyłki do paczkomatu lub pod wskazany adres.

Wpisy PromowaneNowość InPost Abonamenty!

Podziel się!

O autorze

Wpisy Promowane

Na e-biznes.pl nie znajdziesz agresywnych form reklamowych – staramy się dostarczać Czytelnikom przede wszystkim ciekawą treść w czytelnej formie. Dlatego też proponujemy promocję Waszej firmy w formie informacji. Wpisy promowane znajdują się w lewej części strony – w bardzo rozpoznawalnym miejscu. Obok wpisu może pojawić się również logo Twojej firmy. Szczegóły znajdują w dziale Oferta.