Przy pracy biurowej pracownik spędza średnio po 6-8 godzin siedząc za biurkiem, zazwyczaj przed monitorem komputera.
Taka praca, choć nie wymaga wysiłku fizycznego, wpływa negatywnie na zdrowie pracowników, zwłaszcza na ich kręgosłup. Stąd też pomysł wprowadzenia w dużych firmach doraźnych systemów relaksacyjnych, które takim niepożądanym skutkom mają zapobiegać.
Masaże dla pracowników
Coraz większym zainteresowaniem na rynku polskim cieszy się masaż biurowy. Mogą z niego skorzystać chociażby pracownicy firmy Google, znanej z tego, że w najwyższej mierze dba o komfort swoich pracowników. Masaż biurowy zwykle jest masażem relaksacyjnym lub klasycznym, wykonywanym przez wykwalifikowanych masażystów. Przyjeżdżają oni na zlecenie pracodawcy do firmy i masują, korzystając przy tym z własnego sprzętu i produktów. Seanse trwają po kilka lub kilkanaście minut, w zależności od indywidualnych potrzeb pracowników.
Rozwój rynku masażu biurowego
Jak wiadomo, popyt rodzi podaż, dlatego sprzedaż usług masażu biurowego najprawdopodobniej w przyszłości będzie się nadal rozwijała. Usługi masowania pracowników wykonujących siedzącą pracę biurową, świadczą na polskim rynku na przykład na terenie Warszawy i Trójmiasta pracownicy zatrudniani przez Tomasza Świderskiego, w firmie „Feel it”.
Jeszcze kilka lat temu wielu pracodawców patrzyło z przymrużeniem oka na możliwość zaoferowania swoim podwładnym czegoś więcej niż wygodne, ergonomiczne fotele do pracy siedzącej czy podpórki na nadgarstki. Kiedy jednak zagraniczne, renomowane marki, takie jak Google, zaczęły wdrażać w życie sfery relaksu dla pracowników w firmach, również i polscy przedsiębiorcy bardziej przychylnym okiem spojrzeli chociażby na masaż biurowy. Wzorem zachodnich przedsiębiorstw traktują oni masaż jako część programu benefitów dla pracowników. Ci ostatni cieszą się z tego, że mogą skorzystać z masażu kilka razy w miesiącu, co poprawia w sposób znaczący ich komfort pracy. Zrelaksowany pracownik, którego nie boli kręgosłup, może pracować wydajniej, z większym skupieniem i zaangażowaniem. Dlatego pracodawcy chętnie płacą za masaże biurowe.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.