Polskie przepisy nakładają na pracodawcę szereg obowiązków wobec pracowników. Należy do nich dostarczenie odzieży roboczej na stanowiska, na których prywatne ubrania pracowników mogą ulec zniszczeniu lub zabrudzeniu. I choć w przypadku pracowników biurowych takiego obowiązku nie ma, nic nie stoi na przeszkodzie, by również im sprawić firmową odzież. Trzeba tylko odpowiednio ją dobrać.
Dlaczego warto zdecydować się na ubrania firmowe dla pracowników biurowych?
Jednym z najważniejszych powodów, dla których warto postawić na ubrania firmowe również dla pracowników biurowych, jest pozytywny wpływ takiej odzieży na wizerunek przedsiębiorstwa. Ma to duże znaczenie w biurach, w których często organizuje się spotkania z klientami.
Dzięki odzieży firmowej pracodawca ma pewność, że jego podwładni będą odpowiednio ubrani – schludnie i elegancko. To będzie pozytywnie wpływać na pierwsze wrażenia klienta. Firmowe ubrania z nadrukiem pomagają także kreować wizerunek profesjonalisty i specjalisty.
Dedykowany strój dla pracowników biurowych pomoże także budować tożsamość firmy. A wśród samej załogi – przywiązanie do przedsiębiorstwa. Może także poprawić atmosferę w biurze i zakończyć komentarze na temat strojów koleżanek i kolegów. Więcej o znakowanej odzieży dla pracowników dowiesz się na https://odziezbiznesowa.pl/moda-biznesowa/odziez-z-nadrukiem.
Odzież firmowa do biura – przede wszystkim koszule
W większości biur obowiązuje elegancki dress code. W takiej sytuacji sprawdzonym i uniwersalnym rozwiązaniem koszule. Warto zdecydować się na osobne modele dla kobiet i mężczyzn.
Zwykle najlepiej sprawdzają się koszule o lekko dopasowanym kroju. Jeśli jednak w biurze pracują osoby o niestandardowych wymiarach, najbezpieczniejszym rozwiązaniem będą koszule o prostym kroju.
Za najbardziej eleganckie uważa się białe koszule. Ten kolor wprowadza bardzo formalną atmosferę, dlatego ciekawym rozwiązaniem będą też koszule błękitne, ewentualnie utrzymane w kolorach, z którymi kojarzy się przedsiębiorstwo.
O profesjonalny wizerunek firmy zadba również odzież z nadrukiem. Na koszuli powinno znaleźć się firmowe logo. Najlepiej w dyskretnym miejscu, ale jednak musi być dostrzegalne. Sprawdzi się więc haftowane logo na kołnierzu bądź mankiecie koszuli.
Firmowe ubrania dla biur bez dress code’u
Jeśli w biurze panuje luźniejsza atmosfera, ubrania firmowe służą przede wszystkim budowaniu pozytywnej atmosfery. Wtedy wybór odzieży jest zdecydowanie większy. Pracownikom można wówczas przekazać koszulki polo, T-shirty, a nawet bluzy firmowe.
Warto skompletować cały strój, by dać pracownikom wybór. Niektórzy mimo wszystko najlepiej czują się w koszuli. Nie wolno jednak zapominać o znakowaniu odzieży. Oprócz haftu można postawić na naszywki lub druk cyfrowy, który pozwala odwzorować na ubraniach nawet bardzo szczegółowe logo.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.