Opakowanie jest Twoją wizytówką. A ściślej – najczęściej Twojej firmy. To właśnie z opakowaniem klient zetknie się w pierwszej kolejności i już od momentu jego otrzymania zacznie wyrabiać sobie świadomie lub też podświadomie pewną opinię o nas jako usługodawcy. Opinia ta może być różna zależnie od tego, w jaki sposób dostarczymy mu zapakowany przedmiot, czy pudełko będzie w dobrym stanie, a jego zawartość nieuszkodzona, czy będzie czyste, a w końcu – czy będzie również oryginalne. Od tych wszystkich czynników zależy efekt pierwszego wrażenia.
Opakowanie – przede wszystkim bezpieczeństwo
Bez wątpienia pierwszą i najważniejszą cechą opakowania powinna być wytrzymałość. To dzięki niej pakując do niego przedmiot do wysyłki będziemy spali znacznie spokojniej i nie martwili się o stan, w jakim zamówiony przedmiot dotrze do klienta docelowego. Aby przedmiot został odpowiednio zabezpieczony należy zadbać o to, by przede wszystkim pudełko było rozmiarem dopasowane do jego wymiarów, a także o wypełnienie pozostałych przestrzeni w sprytny sposób tworzywami lun materiałami do tego celu przeznaczonymi. Tylko takim sposobem będziemy mogli mieć pewność, że zabezpieczenie spełni swoją rolę. Musimy być przygotowani chociażby na to, że firma kurierska w trakcie transportu naszych przedmiotów nie będzie się z nimi dobrze obchodziła.
Opakowania dla gastronomii – prostota wykonania i zabezpieczenie jedzenia
Opakowania dla gastronomii powinny być przede wszystkim dostosowane do rodzaju przechowywanego lub przewożonego w nich jedzenia. Muszą być wykonane w taki sposób, aby posiłek w czasie transportu nie doznał żadnych uszkodzeń i dojechał w odpowiednim stanie wizualnym. Dodatkowo w przypadku takiego typu pudełek należy również zadbać o kwestie zabezpieczenia termicznego przed warunkami panującymi na zewnątrz. Często z tego powodu stosowane są opakowania ze styropianu, który jest bezpiecznym rozwiązaniem gwarantującym zarówno odpowiednie zabezpieczenie żywności wraz z bezpieczeństwem termicznym. Niektóre opakowania powlekane są w podobnym celu również folią aluminiową.
Dobre opakowanie – zamów w hurtowni
Jeżeli prowadzimy biznes związany z wysyłką lub też własny lokal gastronomiczny, potrzebować będziemy olbrzymich ilości opakowań każdego miesiąca. Hurtownia prowadząca sprzedaż opakowań jak lideropakowania.pl pozwala na spore oszczędności w przypadku, gdy regularnie potrzebujemy ich dużej ilości. Warto w takiej sytuacji negocjować ceny i podpisywać stałe umowy na dostawę opakowań dla naszej działalności. To pozwoli na duże korzyści względem sprzedawców detalicznych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.