Organizacja międzynarodowej konferencji – o czym warto pamiętać?

Opublikowano: 28 listopada 2019. Kategoria: Wpis Promowany.

Planując konferencję o zasięgu międzynarodowym należy rozważnie wybrać lokal i jego lokalizację.

Organizacja międzynarodowej konferencji – o czym warto pamiętać? 1

Organizacja konferencji biznesowej jest nie lada wyzwaniem dla gospodarza. Jeśli dodatkowo ma ona zasięg międzynarodowy to należy również zadbać o właściwy wybór lokalizacji. To, czy konferencja przebiegnie harmonijnie i efektownie zależne jest nie tylko od osób ją prowadzących, ale również od tego, czy sposób dotarcia gości na miejsce spotkania będzie dogodny, jak również od umiejętności i doświadczenia osób zaangażowanych w organizację całego przedsięwzięcia.

Dogodna lokalizacja dla każdego uczestnika

Planując konferencję należy w pierwszej kolejności uwzględnić potrzeby gości przybywających spoza naszego kraju. Zwykle większość z nich będzie podróżować samolotem, dlatego jako miejsce konferencji warto wybrać miasto dobrze skomunikowane z resztą Europy i świata, takie jak Katowice. Przykładowo, wynajmując salę konferencyjną w Katowicach w hotelu DeSilva nie tylko zapewniamy gościom pobyt w obiekcie usytuowanym możliwie blisko portu lotniczego (zaledwie 1,7 km), ale również transport z i do obiektu firmowym Shuttle Busem. Co więcej, Katowice posiadają również rozwiniętą infrastrukturę drogową, dlatego również dojazd z innych części kraju nie powinien stanowić problemu.

Prestiż obiektu hotelowego i profesjonalne zaplecze gastronomiczne

Organizując konferencję dobrze jest również wybrać odpowiednio dostosowany do tego typu przedsięwzięć obiekt hotelowy. Dedykowane spotkaniom biznesowym takie sale jak – https://www.desilva.pl/katowice/oferta_konferencyjna zapewniają nie tylko odpowiednio dużą przestrzeń dla wszystkich uczestników spotkania, ale również niezbędne wyposażenie w sprzęt multimedialny. Sala konferencyjna w Katowicach usytuowana w dobrej klasy obiekcie hotelowym zapewni także doświadczoną i profesjonalną obsługę techniczną oraz gastronomiczną konferencji. Co więcej, wynajmując salę konferencyjną w Katowicach można liczyć również na atrakcyjny cenowo pakiet konferencyjny, który nie tylko obejmuje najem pomieszczenia, ale również gwarantuje smaczne i sycące posiłki, a także specjalne ceny pokoi dla uczestników konferencji.

Wpisy PromowaneOrganizacja międzynarodowej konferencji – o czym warto pamiętać?

Podziel się!

O autorze

Wpisy Promowane

Na e-biznes.pl nie znajdziesz agresywnych form reklamowych – staramy się dostarczać Czytelnikom przede wszystkim ciekawą treść w czytelnej formie. Dlatego też proponujemy promocję Waszej firmy w formie informacji. Wpisy promowane znajdują się w lewej części strony – w bardzo rozpoznawalnym miejscu. Obok wpisu może pojawić się również logo Twojej firmy. Szczegóły znajdują w dziale Oferta.