Na stronie plebiscytu ORŁÓW Gastronomii można znaleźć informację, że przebadanych zostało 179 004 restauracji oraz firm, oferujących catering. Tak ogromna liczba nie mogła się wziąć ze zwykłego chodzenia po knajpkach i próbowania dań, czy przepytywania osób na ulicy „Czy byli Państwo może w …? I jak smakowały potrawy?”. Fizycznie, nikt nie byłby w stanie tego zrobić.
Plebiscyty branżowe ORŁY to przedsięwzięcie zainicjowane przez Beautiful Company, które skupia się wokół opinii klientów przedsiębiorstw z dziedziny gastronomii, prawa, fotografii czy krawiectwa. Firma postawiła sobie za cel wyróżnienie usług najlepiej ocenianych przez osoby, które z nich skorzystały. Ale jak to się wszystko odbywa?
Na stronie plebiscytu ORŁÓW Gastronomii można znaleźć informację, że przebadanych zostało 179 004 restauracji oraz firm, oferujących catering. Tak ogromna liczba nie mogła się wziąć ze zwykłego chodzenia po knajpkach i próbowania dań, czy przepytywania osób na ulicy „Czy byli Państwo może w …? I jak smakowały potrawy?”. Fizycznie, nikt nie byłby w stanie tego zrobić. W takich momentach przychodzi nam z pomocą technologia. To, czego nie mogłaby zrobić grupa osób, z łatwością przeprowadzi odpowiednio dopracowany program komputerowy.
Nie powiesz chyba, że algorytm pyta ludzi jak smakowało im jedzenie, które przed chwilą zjedli? Zdecydowanie nie, ponieważ nie musi! Od wielu lat klienci dzielą się swoimi opiniami na ogólnodostępnych serwisach, jak Facebook, Google czy Zumi. Program komputerowy analizuje informacje ze stron internetowych i na tej podstawie ocenia dany punkt. Oczywistym jest, że w tym wypadku nie weźmie pod uwagę komentarzy czy recenzji słownych. Cały świat komputerowy bazuje przecież na liczbach. Zeskanowane zostaną tylko te restauracje i firmy, oferujące catering, które otrzymały od swoich klientów ocenę wymierną liczbowo, czyli wyrażoną w postaci punktów lub gwiazdek.
Cała akcja ma na celu wyłonienie najlepszych (zdaniem smakoszy) restauratorów w danym regionie. Firmy oceniane są w ramach miast lub powiatów, jeśli miejscowość jest zbyt mała. Załóżmy, że w niewielkim miasteczku koło Torunia jest tylko jedno przedsiębiorstwo oferujące catering. Przeprowadzanie plebiscytu nie miałoby wówczas najmniejszego sensu. Taką firmę będziemy więc mogli próbować znaleźć w rankingu dla odpowiedniego dla miejscowości powiatu, a nie dla rankingu ORŁÓW Gastronomii Torunia.
Najlepsze trzy miejscówki wyświetlają się u góry strony, pozostałe zamieszczone na liście laureatów to nadal bardzo dobrze oceniane restauracje (musiały uzyskać co najmniej 8 punktów w skali 10-punktowej). Korzystając z platformy łatwo możemy znaleźć adres punktu gastronomicznego, by wiedzieć gdzie dzisiaj pójdziemy na kolację.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.