OutletMeblowy.pl zwiększa zasięg swych akcji promocyjnych. W tym miesiącu rozpoczął współpracę z popularnym magazynem „Cztery Kąty”. Tym samym, tuż obok szerokich działań w Internecie, sklep zaprezentuje się także offline.
OutletMeblowy.pl to jeden z największych w Polsce internetowych sklepów z ekskluzywnymi meblami oraz artykułami wyposażenia wnętrz. Swym klientom oferuje duży wybór produktów takich marek jak Natuzzi, Doimo, Calligaris, Ciacci, Incanto, Sofitalia, Alf Uno, Florida, Kler oraz Piogia Decorativa w okazyjnych cenach.
Do tej pory, głównie ze względu na miejsce oferowania produktów, sklep zdecydowaną większość swych akcji promocyjnych kierował do klienta on-linowego. Chcąc rozszerzyć zasięg swoich działań i w efekcie pozyskać nowych klientów OutletMeblowy.pl postanowił podjąć współpracę z offlinowym wydawcą branżowym. Wybór padł na popularny miesięcznik „Cztery Kąty” poświęcony architekturze i dekoracji wnętrz.
W październikowym wydaniu magazynu „Cztery Kąty”, który pojawi się w sklepach już w drugiej połowie września, czytelnicy znajdą kupon rabatowy na zakupy w OutletMeblowy.pl. Kupony zrealizować będzie można od 24 do 30 września. Dodatkowo klient, który podczas zakupu w OutletMeblowy.pl skorzysta z kodu promocyjnego zawartego na kuponie, otrzyma atrakcyjny upominek.
Wpisy promowane
- Integracja procesów księgowych z wykorzystaniem ERP enova365: Możliwości i korzyści.System enova365 jest innowacyjnie zaprojektowanym narzędziem, które działa jako oprogramowanie ERP na potrzeby realizacji różnych procesów księgowych. Jego dużą zaletą ...
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.