
Sukces firmy to właściwi ludzie na odpowiednich stanowiskach. Zasada ta okazała się być kluczowa w ostatnim roku, także w branży e-commerce. Jeszcze nigdy liderzy nie byli tak ważni. Jeszcze nigdy duch zespołu nie był tak potrzebny do efektywnego działania w czasie kryzysowych sytuacji w skali globalnej. Jak poradzili sobie liderzy w ostatnich miesiącach? Odpowiedź na to pytanie poznamy po zakończeniu zgłoszeń do drugiej edycji konkursu Dyrektor e-Commerce Roku. Organizatorem konkursu Dyrektor e-Commerce Roku jest Izba Gospodarki Elektronicznej. Zgłoszenia przyjmowane są do 30.06.2021.
Ostatni rok pokazał wagę roli liderów w biznesie pod każdym względem – efektywności biznesowej, zarządzania zespołem, zarządzania kryzysem czy innowacjami. Konkurs ma na celu wyłonienie najlepszych liderów branży e-commerce dających realną wartość biznesową i cenionych przez zarządy firm, w których działają. Wierzę, że konkurs ten przyczynia się do weryfikacji czy podnoszenia jakości pracy oraz pokazuje, które modele zarządzania e-commerce dają najlepsze efekty, bo sukces dyrektora i zespołu to sukces całej firmy – Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes e-Izby.
Konkurs Dyrektor e-Commerce Roku powstał z myślą o ludziach stojących za sukcesem innowacyjnych projektów, działań i wdrożeń w biznesach e-commerce. To jedna z najszybciej rozwijających się branż, a w ostatnich miesiącach siła napędowa i często jedyna opcja działania wielu biznesów.
e-Commerce wymaga interdyscyplinarnej wiedzy z wielu dziedzin, zdolności myślenia zarówno strategicznego, jak i projektowego, umiejętności i zaangażowania liderów, z których wizją utożsami się zespół, a finalnie tysiące i miliony e-konsumentów. To styl myślenia, otwartość i działania dyrektorów e-commerce oraz ich zespołów pomagają we wdrażaniu innowacji i w efekcie sukcesie marki.
Do Konkursu można zgłosić się od 25.05.2021 do 30.06.2021.
Link do strony: dyrektorecommerceroku.pl
Partnerami Głównymi Konkursu są Allegro, Apifonica, Przelewy24 oraz VTEX.
Konkurs Dyrektor e-Commerce Roku jest unikalnym wydarzeniem w Polsce, którego celem jest nagrodzenie osoby przyczyniające się do rozwoju innowacyjności sektora i będących wzorem efektywnego zarządzania biznesem. Laureaci są inspiracją, źródłem pomysłów oraz motywacji do rozwoju dla pozostałych uczestników rynku – Damian Zapłata, CCO i Członek Zarządu Allegro.
Konkurs Dyrektor e-Commerce Roku wskazuje, kim są osoby stojące za rozwiązaniami znajdującymi największe uznanie na rynku. Z tego względu ma on istotne znaczenie dla kadry menadżerskiej i zarządzającej w całej branży e-commerce. Zakupy internetowe w mijającym roku upowszechniły się w niespotykanym dotąd zakresie, dlatego warto jeszcze uważniej obserwować dobre praktyki wdrażane przez liderów branży – uważa Jacek Kinecki, CCO Przelewy24.
Od samego początku byłem i jestem wielkim fanem idei konkursu Dyrektor e-Commerce Roku. Konkurs pozwala dostrzec wybitnych ludzi, stojących za sukcesem innowacyjnych pomysłów, działań marketingowych oraz wdrożeń e-commerce. Osobiście uważam, że udział w konkursie jest ekscytujący, a samo otrzymanie nagrody niezwykle satysfakcjonujące. Nagroda to czasami również obiektywne i publiczne podziękowanie za setki godzin pracy, nieprzespane noce oraz duży stres, bo przecież e-commerce nie wybacza. Dla mnie najbardziej magiczna jest ta chwila, kiedy zwycięzca staje na scenie w świetle reflektorów, ściskając trofeum, jak Mistrz Polski. Szczyt kariery dla każdego, kto zarządza e-commerce – Zbigniew Nowicki, Co-managing Director Bluerank, VTEX Partner.
Konkurs Dyrektor e-Commerce Roku 2021 organizowany przez e-izbę to znaczące wydarzenie w branży. Nagradzani uczestnicy znajdują się w świetnym towarzystwie profesjonalistów: tych, którzy dotrzymują kroku i w równym stopniu dbają o swoich klientów jak i pracowników. A udział w konkursie to szansa na podzielenie się swoim doświadczeniem i osiągnięciami w środowisku zawodowym – Joanna Lewandowska, Dyrektor Sprzedaży I Marketingu Apifonica.
Uczestników konkursu oceniać będzie Kapituła złożona ze znanych i cenionych ekspertów branży piastujących stanowiska prezesów czy członków zarządu dużych organizacji. Wśród nich są:
- Damian Zapłata, Członek Zarządu Allegro.pl
- Dionizy Smoleń, Dyrektor, Sektor Publiczny, PwC
- Dorota Bachman, Członkini Rady e-Izby, Współzałożycielka Fundacji Kobiety e-biznesu
- Grzegorz Bosowski, CEO Fly.pl
- Jacek Kinecki, CCO Przelewy24
- Jakub Gierszyński, Laureat Grand Prix 2020
- Joanna Lewandowska, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Apifonica
- Karol Półtorak, Wiceprezes Zarządu CCC S.A.
- Krzysztof Folta, Prezes TIM S.A.
- Łukasz Szymula, Country Manager CEE & Poland Tradedoubler
- Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej
- Robert Olędzki, Digital Business Director PAYBACK
- Szymon Bujalski, Członek Rady Nadzorczej eobuwie.pl
- Zbigniew Nowicki, Co-Managing Director Bluerank, VTEX Partner
Link do strony: dyrektorecommerceroku.pl
Partnerami Głównymi Konkursu są Allegro, Apifonica, Przelewy24 oraz VTEX.
Partnerzy Medialni: Brief, Dla handlu, E-biznes, E-commerce w praktyce, Marketer +, Marketing przy kawie.