Dobrze wdrożony program CRM spowoduje, że Twoja firma będzie pracować efektywniej, a Twoi klienci docenią indywidualne, profesjonalne podejście do biznesu. Istnieje wiele różnych rodzajów raportów w systemie ITCube CRM, ale wybraliśmy pięć z nich, które mogą przyczynić się do szybszego rozwoju Twojej firmy.
Analizujzapotrzebowanie swoich Klientów
Aby jak najlepiej poznać potrzeby klientów oddaliśmy do Twojej dyspozycji raporty analizujące sprzedaż oraz zapytania ofertowe. Dzięki tej funkcji bardzo szybko sprawdzisz co i po jakich cenach kupował Twój klient oraz jaka polityka rabatowa go dotyczyła. Daty realizacji transakcji pozwolą dodatkowo ocenić częstotliwość zakupów. Bardzo łatwo sprawdzisz także czy są jakieś produkty, o które Klient pytał a nie zdecydował się na ich zakup. Możesz również podejść do sprzedaży od strony produktu – czyli sprawdzić kto, w jakich ilościach i za ile kupował dany produkt i dzięki tej wiedzy zaoferować wybrany asortyment innym firmom.
Wyznaczaj cele sprzedażowe
Kolejny niezwykle przydatny mechanizm w programie CRM to definiowanie celów sprzedażowych. Dzięki tej funkcjonalności możesz w bardzo łatwy sposób definiować plany sprzedażowe dla całej firmy, swoich handlowców czy dystrybutorów, a następnie czuwać nad ich prawidłową realizacją. Wyznaczaj cele sprzedażowe tak, aby pracownicy zawsze wiedzieli do czego mają dążyć oraz mogli na bieżąco śledzić stan realizacji swojego planu.
Poznaj swoich kluczowych klientów
Raport najbardziej zyskownych klientów wydaje się być absolutnie kluczowym narzędziem w systemie CRM. Ustalenie kto jest jest najbardziej dochodowym klientem powinno być podstawowym celem, co nie zawsze jest proste bez specjalistycznego narzędzia. W momencie gdy poznasz kluczowych kontrahentów możesz skoncentrować się na ich obsłudze. Dzięki temu na pewno zwiększysz zyski Twojego biznesu.
Monitoruj zaniedbanych klientów
ITCube CRM daje Ci możliwość odnalezienia firm, które zostały zaniedbane przez handlowców. Dzięki temu narzędziu będziesz mógł nawiązać ponowny kontakt z Klientami i dowiedzieć się dlaczego przestali kupować w Twojej firmie, a następnie przekonać ich do ponownych zakupów.
Analizuj globalną sprzedaż
Korzystając z raportu globalnej sprzedaży możesz analizować przychody oraz zyski w rozbiciu na wiele kryteriów. Dowiedz się, który dział sprzedaje najwięcej, kto jest najlepszym sprzedawcą, które produkty generują największy zysk. Sprawdź, które akcje marketingowe wygenerowały największe przychody oraz w jaki sposób Klienci trafiają do Twojej firmy. Szczegółowe analizy to podstawa dobrze zarządzanej firmy oraz klucz do podejmowania trafnych decyzji i opracowywania nowych strategii biznesowych.
Przeczytaj więcej o programie ITCube CRM dostępnym on-line na stronie https://itcube.pl/crm
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
- Usługi firmy Mewa Textil-Service to szerokie spektrum działań, indywidualne doradztwo i międzynarodowe doświadczeniePo co marnować czas i zasoby na koordynowanie dostaw od wielu usługodawców, jeśli można to robić w sposób bardziej efektywny? ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...
- Shoper osiąga rekordowe wyniki finansowe w 2024 roku: 14,5 mld zł wartości transakcjiShoper, firma zajmująca się rozwiązaniami e-commerce w Polsce, opublikowała szacunkowe wyniki finansowe za 2024 rok, które wskazują na znaczący wzrost ...
- 7,5 mln użytkowników InPost PayUsługa InPost Pay zdobywa uznanie wśród klientów – już 7,5 mln zarejestrowanych użytkowników korzysta z szybszych i łatwiejszych zakupów online, ...
- Płatności odroczone w kinie, u fryzjera i w restauracji – 100 tysięcy użytkowników PayPoPłatności odroczone w kinie, u fryzjera, czy w restauracji? To już możliwe. PayPo rozszerza dostępność swojej wirtualnej karty. Od teraz ...