POLOmarket kontynuuje rozwój usług mobilnych w ramach prowadzonej transformacji cyfrowej. W kwietniu największa polska sieć wdrożyła pełną usługę click & collect dla wszystkich sklepów i dla całego asortymentu płatności online w aplikacji. Teraz sieć udostępnia usługę POLOdrive oraz kończy przygotowania do uruchomienia dostaw zakupów do domu.

Po udanym i pierwszym na ogólnopolską skalę w kategorii supermarketów wdrożeniu w kwietniu br. zdalnych zakupów poprzez aplikację mobilną i rozszerzenie jej o płatności online w październiku br., sieć poszła o krok dalej. Dzięki usłudze POLOdrive klienci mogą już odbierać zamówione w aplikacji zakupy w wyznaczonych miejscach przed sklepami bez konieczności wchodzenia na salę sprzedaży. Usługa dostępna jest aktualnie w wybranych sklepach, a POLOmarket planuje sukcesywne jej poszerzanie o kolejne obiekty.
Kompletowanie koszyka, w połączeniu z wygodną i bezpieczną płatnością bezpośrednio w aplikacji, uzupełnione teraz o możliwość odbioru zakupów przed sklepem tego samego dnia, w dogodnych dla klienta „okienkach” czasowych, zwiększa znacząco bezpieczeństwo całego procesu, tak ważne w obecnym czasie – przekonują przedstawiciele firmy.
Już w najbliższym czasie sieć planuje uruchomienie usługi pozwalającej na zamówienie zakupów z dostawą do domu we współpracy z wyspecjalizowaną w tym zakresie firmą. Zarówno usługa POLOdrive jak i dostawa dostępne będą w większości miast, w których sieć posiada swoje markety.
Sieć POLOmarket to największa polska sieć supermarketów, którą tworzą spółki detaliczne prowadzące sklepy. W skład Grupy POLOmarket wchodzi również spółka logistyczna. Dziś liczy ponad 280 placówek na terenie całej Polski i notuje blisko 2,5 mld obrotu netto rocznie. Firma zatrudnia ponad 5800 osób.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.