POLOdrive w sklepach POLOmarket. Wkrótce dostawy do domu

POLOmarket kontynuuje rozwój usług mobilnych w ramach prowadzonej transformacji cyfrowej. W kwietniu największa polska sieć wdrożyła pełną usługę click & collect dla wszystkich sklepów i dla całego asortymentu płatności online w aplikacji. Teraz sieć udostępnia usługę POLOdrive oraz kończy przygotowania do uruchomienia dostaw zakupów do domu.

POLOdrive w sklepach POLOmarket. Wkrótce dostawy do domu 1

Po udanym i pierwszym na ogólnopolską skalę w kategorii supermarketów wdrożeniu w kwietniu br. zdalnych zakupów poprzez aplikację mobilną i rozszerzenie jej o płatności online w październiku br., sieć poszła o krok dalej. Dzięki usłudze POLOdrive klienci mogą już odbierać zamówione w aplikacji zakupy w wyznaczonych miejscach przed sklepami bez konieczności wchodzenia na salę sprzedaży. Usługa dostępna jest aktualnie w wybranych sklepach, a POLOmarket planuje sukcesywne jej poszerzanie o kolejne obiekty.

Kompletowanie koszyka, w połączeniu z wygodną i bezpieczną płatnością bezpośrednio w aplikacji, uzupełnione teraz o możliwość odbioru zakupów przed sklepem tego samego dnia, w dogodnych dla klienta „okienkach” czasowych, zwiększa znacząco bezpieczeństwo całego procesu, tak ważne w obecnym czasie – przekonują przedstawiciele firmy.

Już w najbliższym czasie sieć planuje uruchomienie usługi pozwalającej na zamówienie zakupów z dostawą do domu we współpracy z wyspecjalizowaną w tym zakresie firmą. Zarówno usługa POLOdrive jak i dostawa dostępne będą w większości miast, w których sieć posiada swoje markety.


Sieć POLOmarket to największa polska sieć supermarketów, którą tworzą spółki detaliczne prowadzące sklepy. W skład Grupy POLOmarket wchodzi również spółka logistyczna. Dziś liczy ponad 280 placówek na terenie całej Polski i notuje blisko 2,5 mld obrotu netto rocznie. Firma zatrudnia ponad 5800 osób.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top