Z czym się wiąże marketing i cała branża reklamowa, teoretycznie wie każdy z nas. Ale to dopiero w rękach specjalistów powstają kreacje, które nie tylko wzbudzają zachwyt odbiorców zachęcając ich do kupna, poznania, czytania, czerpania informacji, wiedzy, przyjemności. To kreacje łączące w sobie wysoką jakość wykonania, przekładającą się na te cechy, których nie widać na pierwszy rzut oka.
Dlatego tak ważnym etapie w realizacji efektownego i efektywnego projektu, jest etykieta. Odpowiedni nadruk stworzony z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, który to niejednokrotnie staje się fundamentem rynkowego sukcesu.
Polskie firmy niejednokrotnie udowadniały, iż na tle zagranicznych przedsiębiorców, są w stanie wypaść zdecydowanie lepiej. Bo na efekt końcowy przekłada się realizacja, ale i niebanalny projekt, umiejętność wychodzenia poza utarte schematy i tworzenia nie tylko na wielką skalę.
Unilogo to polska cyfrowa drukarnia opakowań, dzięki której mamy do czynienia z urzekającymi projektami. Coca-colą, która opatrzona imieniem wywołuje uśmiech przy każdym kolejnym łyku. I co więcej, staje się produktem chętniej kupowanym niż pozornie ten sam napój, ale nie oferujący nic, poza modelowym logiem. To coś na kształt spersonalizowanego produktu, dzięki któremu firma dociera do ogółu, ale odbiorca ma poczucie, że twórca myślał właśnie o nim. Tym przeciętnym klientem, który chce być ważny.
Unilogo to innowacyjność, która decyduje o sukcesie. A przy tym możliwość tworzenia nawet krótkich serii, przy zachowaniu wysokiej jakości i niskich kosztów, czego nie są w stanie zaoferować inni.
Opakowanie stworzone z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, przechodzące przez świetnie wyposażony park maszynowy, oferujące coś więcej, aniżeli tylko i wyłącznie aspekt reklamowy, trafia w gusta najbardziej wymagających, wybrednych. Tych, którzy mają specyficzne życzenia. Nadruki na opakowania wychodzące spod maszyn Unilogo są wyjątkowymi, bo oddają charakter produktu, ale i trafiają w serca odbiorców. Przy tym nie brak im jakości, trwałości, żywych barw i efektu wizualnego, które to spełniają najwyższe wymagania, jakie stawia się przed tą, niejako formą marketingu.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
- Black Week według Shoper: Rekordowe zakupy, wzrost popularności płatności online i strategie marketingowe sprzedawcówBlack Week to nie tylko czas intensywnych zakupów, ale również okres analizy trendów konsumenckich i zachowań klientów. W trakcie tego ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.