Każdy z nas kojarzy nieustanne i często niestety nieco irytujące telefony z ofertą nowych usług czy produktów. Należy jednak pamiętać, że po drugiej strony słuchawki siedzi osoba taka jak my, która stara się wykonywać najlepiej jak potrafi swoją pracę. Czy praca w call center jest godna uwagi?
Każda praca popłaca
Zwykło się mówić, iż “żadna praca nie hańbi”. Jest to stu procentowa prawda, bowiem każdy podjęty przez nas wysiłek jest godzien podziwu i szacunku, zaś każde stanowisko nas dodatkowo rozwija, pomaga zdobyć większe doświadczenie i uczy nowych czynności, a więc przynosi ostatecznie więcej korzyści niż strat. Call center jest zatem kolejną opcją, dzięki której możemy uzyskać kolejne kwalifikacje i poznać wiele tajników dotyczących kontaktów z klientem czy przydatnych sztuczek marketingowych. Otrzymanie pracy w takim miejscu nie wymaga zwykle zbyt wielu kompetencji na starcie, a zatem jest to idealne rozwiązanie na uzyskanie swojej pierwszej pracy i zbieranie pierwszych szlifów w swej historii zawodowej. Czas pracy również bywa bardzo elastyczny, a zatem call center są zwykle wypełnione studentami, bądź osobami pracującymi na dwa etaty.
Pomocne narzędzia pracy
Wszelkie obawy dotyczące samej technicznej obsługi stanowiska osoby dzwoniącej z zapytaniami i propozycjami nie powinny nikogo odstraszyć od podjęcia tego rodzaju pracy. Obecnie ogromna większość centrów telefonicznych korzysta z tak zwanych oprogramowań CRM call center, które są gotowymi produktami oferowanymi przez firmy zewnętrzne, znacznie ułatwiającymi zarządzanie całym przedsięwzięciem. CRM call center pomagają agentom na słuchawkach w otrzymywaniu bieżącego dostępu do odpowiednich informacji i wiedzy na temat klienta oraz jego historii. Ma to na celu zwiększenie satysfakcji klienta. Są to zwykle oprogramowania, które bez najmniejszych przeszkód integrują się z istniejącymi już systemami telefonii oraz używanymi dotąd aplikacjami. Jedną z głównych korzyści wykorzystywania CRM call center jest to, że pracownicy mają możliwość uzyskiwania dostępu do danych o klientach w czasie rzeczywistym, co znacznie pomaga w przygotowywaniu odpowiedniej oferty i dostarczaniu oczekiwanych,a wręcz pożądanych informacji klientom podczas rozmów telefonicznych oraz w trakcie udzielania pomocy online.
Optymistyczna kariera
Zarobki w call center nie będą satysfakcjonować osób, które oczekują, że dostaną należną sobie pensję przy niewielkim wysiłku. Założenia projektów ponaglają, a spodziewany zysk ze sprzedaży jest wyznacznikiem sukcesu lub jego braku. Jeżeli jednak potraktuje się swoje stanowisko poważnie i skutecznie przyłoży do wykonywanej pracy, otrzyma się zadowalające wynagrodzenie. Centra telefoniczne bardzo często oferują dodatki motywacyjne oraz szereg innych profitów płynących z rzetelnej i uczciwej pracy. Co więcej, wykazanie się odpowiednim podejściem i lojalnością może w przyszłości poskutkować awansem i wspięciem się wyżej po drabince zawodowej. Wówczas zwykle porzuca się słuchawkę i nadzoruje osoby, które nadal dzwonią do bazy klientów.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.