Psychologia kreatywności w mediach społecznościowych [szkolenie]

Opublikowano: 25 października 2011. Kategoria: Patronaty.

W dzisiejszych czasach, gdy przeciętny konsument wystawiony jest na działanie do 3 000 komunikatów reklamowych dziennie, tradycyjna reklama przestaje działać. Aby nie pozostać w tyle i pozyskać nowych klientów jesteśmy zmuszeni poszukiwać coraz to bardziej kreatywnych, zaskakujących i angażujących form komunikacji marketingowej. Temu właśnie służy szkolenie „Psychologia kreatywności w mediach społecznościowych”.

W pierwszej części uwaga skupiona zostanie na skutecznym tworzeniu treści – psychologicznych aspektach kreatywności w reklamie. W drugiej części omówione zostanie zagadnienie umiejętnego wykorzystania w angażującej komunikacji marketingowej nowoczesnych mediów – zyskujących coraz większą popularność serwisów społecznościowych, ze szczególnym uwzględnieniem Facebooka.

Uczestnicy zostaną przygotowani do prowadzenia udanych kampanii marketingowych, zarówno od strony procesu konstrukcji treści reklamowych, jak i wykorzystania nowoczesnych narzędzi do ich dystrybucji.

Cel szkolenia:

  • rozwiniecie w uczestnikach świadomości na temat procesów związanych z psychologicznym ujęciem kreatywności
  • dostarczenie wiedzy i przykładów udanych praktyk w zakresie wykorzystania do celów reklamowych mediów społecznościowych, ze szczególnym uwzględnieniem Facebooka.

Odbiorcy szkolenia:

  • pracownicy działów PR agencji reklamowych
  • przedstawiciele domów mediowych
  • pracownicy działów marketingowych w korporacjach
  • niezależni konsultanci marketingowi
  • przedstawiciele środowiska Małych i Średnich Przedsiębiorstw zainteresowanych promocją własnej firmy w internecie

Szkolenie dostarczy uczestnikom niezbędnej wiedzy z zakresu:

  • psychologii reklamy
  • pracy z wykorzystaniem kreatywnych narzędzi
  • komunikacji w kreatywnym zespole
  • zachowań konsumenckich
  • korzystania z mediów społecznościowych
  • aplikacji Facebook
  • projektowania strategii obecności marki w internecie

Czas i forma szkolenia:

  • 2 dni (2x8h): godz.9-17
  • zajęcia prowadzone są w formie wykładu połączonego z warsztatem

Czas i koszty szkolenia:

  • 7-8.11.2011
  • 1 690 zł + VAT (możliwość negocjacji ceny przy zgłoszeniu kilku osób z firmy).

Uczestnicy mają zapewniony lunch, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, certyfikat uczestnictwa.

Więcej informacji na stronie organizatora.

Dawid ZarazińskiPsychologia kreatywności w mediach społecznościowych [szkolenie]

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.