Psychologia kreatywności w mediach społecznościowych [szkolenie]

W dzisiejszych czasach, gdy przeciętny konsument wystawiony jest na działanie do 3 000 komunikatów reklamowych dziennie, tradycyjna reklama przestaje działać. Aby nie pozostać w tyle i pozyskać nowych klientów jesteśmy zmuszeni poszukiwać coraz to bardziej kreatywnych, zaskakujących i angażujących form komunikacji marketingowej. Temu właśnie służy szkolenie „Psychologia kreatywności w mediach społecznościowych”.

W pierwszej części uwaga skupiona zostanie na skutecznym tworzeniu treści – psychologicznych aspektach kreatywności w reklamie. W drugiej części omówione zostanie zagadnienie umiejętnego wykorzystania w angażującej komunikacji marketingowej nowoczesnych mediów – zyskujących coraz większą popularność serwisów społecznościowych, ze szczególnym uwzględnieniem Facebooka.

Uczestnicy zostaną przygotowani do prowadzenia udanych kampanii marketingowych, zarówno od strony procesu konstrukcji treści reklamowych, jak i wykorzystania nowoczesnych narzędzi do ich dystrybucji.

Cel szkolenia:

  • rozwiniecie w uczestnikach świadomości na temat procesów związanych z psychologicznym ujęciem kreatywności
  • dostarczenie wiedzy i przykładów udanych praktyk w zakresie wykorzystania do celów reklamowych mediów społecznościowych, ze szczególnym uwzględnieniem Facebooka.

Odbiorcy szkolenia:

  • pracownicy działów PR agencji reklamowych
  • przedstawiciele domów mediowych
  • pracownicy działów marketingowych w korporacjach
  • niezależni konsultanci marketingowi
  • przedstawiciele środowiska Małych i Średnich Przedsiębiorstw zainteresowanych promocją własnej firmy w internecie

Szkolenie dostarczy uczestnikom niezbędnej wiedzy z zakresu:

  • psychologii reklamy
  • pracy z wykorzystaniem kreatywnych narzędzi
  • komunikacji w kreatywnym zespole
  • zachowań konsumenckich
  • korzystania z mediów społecznościowych
  • aplikacji Facebook
  • projektowania strategii obecności marki w internecie

Czas i forma szkolenia:

  • 2 dni (2x8h): godz.9-17
  • zajęcia prowadzone są w formie wykładu połączonego z warsztatem

Czas i koszty szkolenia:

  • 7-8.11.2011
  • 1 690 zł + VAT (możliwość negocjacji ceny przy zgłoszeniu kilku osób z firmy).

Uczestnicy mają zapewniony lunch, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, certyfikat uczestnictwa.

Więcej informacji na stronie organizatora.

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry