RadomIT – Biznes w sieci

Opublikowano: 14 grudnia 2010. Kategoria: Patronaty. Tagi:

Czy na prowadzeniu bloga i darmowego magazynu internetowego można zarobić? Jak wykorzystać sieć do celów marketingowych i stworzyć sklep internetowy? – odpowiedzi na te pytania udzielą nam specjaliści zaproszeni na RadomIT.

W najbliższą środę, 15 grudnia o godz. 18.30 w auli Wyższej Szkoły Handlowej odbędzie się spotkanie poświęcone branży informatycznej. Będziemy rozmawiać o budowaniu marki, marketingu i wykorzystywaniu mediów społecznych.

RadomIT - Biznes w sieci 1Szósty RadomIT otworzy prezentacja Marcina Zaremby, wydawcy internetowego i bezpłatnego magazynu Proseed. Czy z prowadzenia darmowego magazynu internetowego można wyżyć i jaka będzie przyszłość mediów tradycyjnych – to temat jego wystąpienia.

Podczas spotkania będziemy mieli okazję wysłuchać jednego z najbardziej wpływowych blogerów – Macieja Budzicha, który opowie o faktach i mitach związanych z zarabianiem na blogu.

Tych, którzy zastanawiają się, jak wykorzystać internet w marketingu z pewnością zaciekawi prezentacja Dominika Szarka – współtwórcy i współprowadzącego telewizję internetową Webshake.tv.

Następnie Arvind Juneja opowie o handlu na facebooku. Czym jest f-commerce i czy faktycznie da się sprzedawać na facebooku. O tym już w środę.

Część oficjalną zakończy Paweł Fornalski – założyciel aplikacji do prowadzenia sklepów i hurtowni internetowych – IAI-Shop.com, który przekaże kilka praktycznych rad dotyczących sklepów w sieci.

Z auli Wyższej Szkoły Handlowej przeniesiemy się na after party do Galerii Rosa. Tam już w dużo luźniejszej atmosferze porozmawiamy o internetowym świecie i nie tylko.

Wstęp na spotkanie jest bezpłatny. Wystarczy zarejestrować się na http://radomit.evenea.pl

www.radomit.pl

Dawid ZarazińskiRadomIT – Biznes w sieci

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.